Forum > Demolåtar
equality - Stigar 6
equality:
Färdig? :huh: :unsure: Blir man nånsin det? Namen det blir förmodligen lite nytt stuk efter helgerna... Thnx pal. :)
cykeln:
--- Citat från: equality skrivet 22.12.2007, 02:17:39 ---.... Namen det blir förmodligen lite nytt stuk efter helgerna... Thnx pal. :)
--- Slut citat ---
Det ser jag fram emot!
Kornstad:
Åhh vad jag gillar dina trubadur-låtar! Det är så skönt å bara luta sig tillbaks och blunda och följa med.
Tycker att det blir lite grötigt på ett par ställen och jag skulle vilja att du körde ett parti med lite "klarare" el. "starkare" sång, exempelvis där hon dör, men även utan det så är låten helskön.
Ola:
lyssnar på st3 det här är bara så bra ! bra jobbat . lite vispar bara kanske ;)
equality:
cykeln: En begåvad herre ska syna låten i sömmarna är det tänkt... Thnx!
Kornstad: Håller med om bättre modulerat komp. Problemet när man gör allt själv och det blir sekeventiella pålägg. Man skulle ha ett band där lyhördhet för text och medmusikanter kommer fram bättre. Tack för lyssning och synpunkter! :)
Guran: Jo vispar har jag många gånger önskat mig men fick inga i jul heller! :( Skämt åsido det skulle sitta fint och jag har Groove Agent 1 men de ljuden kan knappast användas längre. Kul att du gillar och tack för comments!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida