Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Artificiell intelligens

(1/2) > >>

Gurano:
Här kommer en liten sommarlåt som vi håller på med. Vi tar gärna emot tankar och ideer om låtens mix mm.
/G

Your browser does not support the audio element.

Gurano:
46 visningar och inga komments (visst några är säkert bottar/spindlar) - men.....ja forumet är verkligen på väg in i dimman, sakta döende.
Vi har nu i alla fall ändrat sångljudet lite på de första stroferna för vi tyckte att några frekvenser krockade. Ahhhh-körerna med sång på slutet har oxå förlängts.
/G

Your browser does not support the audio element.

Eddi:
Ja det är inte mycket kommentarer nu för tiden men folk verkar ju lyssna i alla fall. Jag har endast lyssnat på version två men kan konstatera att det låter som bröderna brothers ni har ett eget sound som emanerar från 80-talets Rågsved och det gör ni bra. Nuförtiden behöver man ingen licens förresten allt går på skatten. Och fasen vet varför den statliga myndigheten finns kvar där uppe i Haparanda. :D

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 20.06.2019, 02:26:35 ---Ja det är inte mycket kommentarer nu för tiden men folk verkar ju lyssna i alla fall. Jag har endast lyssnat på version två men kan konstatera att det låter som bröderna brothers ni har ett eget sound som emanerar från 80-talets Rågsved och det gör ni bra. Nuförtiden behöver man ingen licens förresten allt går på skatten. Och fasen vet varför den statliga myndigheten finns kvar där uppe i Haparanda. :D

--- Slut citat ---
Tack för din komment - jo vi låter som vi låter och du låter som du - vi alla har våra stilar.
Blir det inga kommentarer framöver på mina och andras alster så tar jag mig nog en funderare på att skippa detta - lägga min tid på annat håll?? vi får se.
/G

Henric:
Tjena!

Tydligheten på sången är bra fram till ca 0:35 sen försvinner tydligheten, omöjligt att höra vad som sjungs förutom enstaka ord, går säkert att pilla bort, till att börja med se till att sången inte har konkurrens i mitten....

Mvh Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion