Forum > Färdiga produktioner

Stavgång

<< < (4/7) > >>

Wernborg:

--- Citat från: mahan skrivet 11.11.2007, 22:51:18 ---Jahha!
Santana sluppit med på bandningen. :D Fortfarande flöjten för långt bak. Lite mer panorering på instrumenten, blir lite mono nu med allt i centrum.
Alltså massor med nya instrument som borde komma ett steg närmare, o lite mer reverb som nån redan sa. Tycker detta borde låta större, kanske live feeling.

Bra sväng med hurtiga taktbyten! :)

h.   johan

--- Slut citat ---

Ja, och flöjten är fortfarande liveinspelad tillsammans med djemben så det skiter sig med att plocka fram den. Då dränker nog trumman allt annat.

Hurtigt är bra eller  :lol:

Wernborg:
Hittade ett instrument till. Calebass. Kan bli hur dåligt som helst med den på denna låten... :lol:

equality:
Än mer som barnprogram från 70-talet. Härligt med några entusiaster kvar och jag vill se Moodysons Tillsammans igen och drömma. Detta långt innan AIDS, klimathot, oljeslut, marknadslösningar, reklamradio och allt annat vi välsignats med. Och det kalla kriget var det så kallt kanske!?

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 12.11.2007, 21:15:09 ---Än mer som barnprogram från 70-talet. Härligt med några entusiaster kvar och jag vill se Moodysons Tillsammans igen och drömma. Detta långt innan AIDS, klimathot, oljeslut, marknadslösningar, reklamradio och allt annat vi välsignats med. Och det kalla kriget var det så kallt kanske!?

--- Slut citat ---

:wub:

Ja på 70-talet lät ju barnprogramsmusiken ofta väldigt kul. Minns ni det där med Tomas von Brömsen och Claire Wickholm? Det var min favorit. Två sköningar i plyschkläder liksom. Underbart.

DåligtGehör:
Allt är skönt så när som på att melodican gör lite för mycket som är för lite bra.

---

Ps. Har du lärt/tvingat din son att säga att det svänger - annars blir det ingen glass  :lol:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion