Kommentarer,härligt boys!
Osse:
Tom waits..Det var ett gott betyg,det tackar jag för.Jag hade oxå ett stort smile på läpparna när jag lirade detta.Fast jag har en bättre munspels lirare än Tom W
Dr Loop:
Jo det är nog inte så mycket att säga mer än att det var ruskigt kul att lira in detta.Definitivt min favorit glädjemässigt under inspelnings delen,det var riktigt kul.
Innan sommaren så har jag en bra trummis på mina låtar,eller rättare sagt en grym! Min gamla trummis från "live"tiden har byggt en riktigt nice studio,strax färdigt...
Munspelet,ja jag utlovade ett lir i världsklass i ett svagt ögonblick - om det är så låter jag vara osagt.Men fort går det om inte annat..

Jo det tar tid att kolla alla låtar som dyker upp här,men det är minst lika roligt som att producera eget tycker jag.I övrigt så "nätar" jag inte så mycket,förutom musik lyssning då..
1Up:
Basen,right out of the box? Fattar inte riktigt..Detta är en 5 strängad Warvick som jag lirade på..Rätt in i mixern och lite skurande i eq:n - that´s it.Låten har ju legat uppe ett tag på ofärdiga,kan hända att du hörde den då..Trummor,jorå det kommer riktiga trummor på denna så småningom -samt på alla mina låtar.Joru,ett munspels lir lika crazy som detta,har jag aldrig hört.

Tack alla för fina kommentarer,nu blir det inget mer från mig förrän jag är tillbaka i slutet på februari..Och då med nya låtar förhoppningsvis...
Tills dess - ROCK ON!!
Mvh
Micael