Forum > Färdiga produktioner

Larsson feat. Harmonica Mike - Lemmlarna

<< < (3/3)

Dividend:
Hehe. Ser lämmlarna springa omkring och dränka sig allihop i nån fjord. Hela gänget. Tycker det var riktigt kul lyssning!

robblar:
Jeg satt også og lyttet til denne nå  :)  Joda, jeg leste Larssons anbefaling av utstyr i en annen tråd, så jeg fikk lyst til å høre hvordan det låt. Heheh.

Tenkte egentlig ikke og kommentere for tråden er vel et par år gammel, men når du først har begynt, så.. :)

Liker det veldig godt. Jam er bra. Mer sånt!  :)

-Robert

Eddi:
Skön bump :D

Larsson:

--- Citat från: Dividend skrivet 13.02.2011, 21:03:33 ---Hehe. Ser lämmlarna springa omkring och dränka sig allihop i nån fjord. Hela gänget. Tycker det var riktigt kul lyssning!

--- Slut citat ---

hade ett lämmeltåg av kattungar efter mig vart jag en gick när denna blev till
jag antar av de bilder du fick så misslyckades jag få fram det i musiken!  :lol:

iaf.. det är HM´s munspel som gör att det är värt att lyssna på detta överhuvudtaget! :)

--- Citat från: robblar skrivet 13.02.2011, 21:11:30 ---Jeg satt også og lyttet til denne nå  :)  Joda, jeg leste Larssons anbefaling av utstyr i en annen tråd, så jeg fikk lyst til å høre hvordan det låt. Heheh.

Tenkte egentlig ikke og kommentere for tråden er vel et par år gammel, men når du først har begynt, så.. :)

Liker det veldig godt. Jam er bra. Mer sånt!  :)

-Robert

--- Slut citat ---

kul att du gillar,men någon hightech utrutning är inte inblandat i detta
men nu vet jag att du redan hört hur det låter nuförtiden!
tack för ordet! :)

--- Citat från: Eddi skrivet 20.02.2011, 02:49:27 ---Skön bump :D

--- Slut citat ---

hehe.. ja så lät det på den tiden! :)

asti:
Härlig live-känsla, snygga trummor och skönt munspel!
Lite dov ljudbild kanske....?
Hängde dock inte med i alla ackordbyten.   :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion