Vet inte om jag sagt något om denna tidigare. Den är smaskig. Lite småsaker bara. Bastrumman känns lite blek, lite mer smask skulle jag nog önska. Mixen saknar lite klarhet... hmm hur skall jag förklara vad jag menar. Gitarren är lite otydlig och även Åsas sång. Jag skulle vilja trycka till det lite kanske med något slags vintagewarmer eller på något sätt få gitarren och sången att slå igenom. Jag vill ha det bara lite lite "hårdare" eller mer vässat på sina ställen, inte högre.
Det blir lite för mjukt. (jag vet at jag låter flummig, det är svårt att förklara vad jag menar). Det handlar inte så mycket om Eq egentligen för det låter som att hela spektrat finns med. Det är ingen överdriven tyngd på något frekvensområde.
Produktionen annars är glasklar. Jag skulle inte lägga till mer, då blir det bara för mycket av allting. 
Lite mer smask i kaggen, som om man skulle slå med en färsk oxfilet på ett marmorbord?

Skall se över om det går att mecka ihop. Kanske skära bort djupbasen på de kaggar som finns nu och dubba på en eurodiscokagge? Lite snärt med samtidigt OUHMPH. Det ligger lite vintage warmer på åsa, men kanske kan styra ut den lite extra.
Gitarrerna skall få sig en rejäl omgång generellt, och skall se om jag kan hitta på något som du är ute efter...
Tack egghuvud, som vanligt riktigt bra kritik från dig.
- och några snälla kommentarer oxo

tack!