Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
equality:
Låter färdig i mina öron. Kul att återhöra denna förutom att du har lagt in min telefonsignal i låten och det tycker jag inte om. Tittade efter den flera gånger. Hör inga knasigheter i övrigt. Gitarrena låter bra. Låten är fascinerande, vacker och skrämmande. Övergången när Åsa kommer in är höjdpunkten för mig. Så jäkla snyggt alltså.
Marruschkka:
Låter härligt spännande detta..men upp med både dina viskningar och Wärnborgs gitarrer...så maffigt..de där..triol-prylarna (heter det väl?), skitläckra bara..samt den distade gitarren på slutet.
Åsas svävande röst förstärker med ljuva kontraster, skit snyggt :P
Heja på EMU, duktig du!! ;)
/Marr
Leif:
Tjena!
Cool låt! Gick direkt till den senaste versionen och lyssnade. Har inte hört dem tidigare eller läst alla kommentarer. Snyggt arrad och häftig, lite anorlunda ide. Det blir bra när Åsa´s röst kommer in och lever ut efter den mer talande rösten. Det blir en fin kontrast...ljudmässigt, arrat och framfört låter det toppklass!
Tack ska ni ha!
/Leif
Emulator:
--- Citat från: equality skrivet 03.07.2008, 21:54:46 ---Låter färdig i mina öron. Kul att återhöra denna förutom att du har lagt in min telefonsignal i låten och det tycker jag inte om. Tittade efter den flera gånger. Hör inga knasigheter i övrigt. Gitarrena låter bra. Låten är fascinerande, vacker och skrämmande. Övergången när Åsa kommer in är höjdpunkten för mig. Så jäkla snyggt alltså.
--- Slut citat ---
tackar för trevliga ord då, förutom telefonsignalsanklagelsen :lol: lustigt, har du möjlighet att sampla den så man får höra? :D
Fascinerande, vacker och skrämmande. Ja, bättre ord kan vi nog inte få om den här tror jag.
Gillar själv när Åsa bryter av allt med sin klara röst :)
tack eq!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.07.2008, 22:13:54 ---Låter härligt spännande detta..men upp med både dina viskningar och Wärnborgs gitarrer...så maffigt..de där..triol-prylarna (heter det väl?), skitläckra bara..samt den distade gitarren på slutet.
Åsas svävande röst förstärker med ljuva kontraster, skit snyggt :P
Heja på EMU, duktig du!! ;)
/Marr
--- Slut citat ---
:-) kul! Klart W och Åsa lyfter låten med sina insatser! Älskar krocken mellan levande gitarr och röst mot det råprogrammerade sterila själv, och jag tycker vi lyckas rätt bra här. triolpryl är nog riktig omnämning :D
Skall försöka eq-a fram viskrösten och fläska på liiite mer med guran.
tack och bock marre :)
--- Citat från: Leif skrivet 03.07.2008, 22:15:14 ---Tjena!
Cool låt! Gick direkt till den senaste versionen och lyssnade. Har inte hört dem tidigare eller läst alla kommentarer. Snyggt arrad och häftig, lite anorlunda ide. Det blir bra när Åsa´s röst kommer in och lever ut efter den mer talande rösten. Det blir en fin kontrast...ljudmässigt, arrat och framfört låter det toppklass!
Tack ska ni ha!
/Leif
--- Slut citat ---
Tack leif. Verkar som Åsas insats tilltalas av flertalet :D vi suger åt oss av alla vänliga ord :)
tack själv!
david.roennlund:
Tjo!
0120: guran som kommer när odiggar jag skarpt .... tycker den stör
0145: snyggt synthljud, men den ligger rythmiskt skumt..... blir mest drygt :)
när guran håller sig med lite distkomp längre bak i ljudbilden passar den prima!!
gillar det verkligen , tillför bra saker!
0338 : för gladpopig guraslinga...
0347--> sänk guran lite mer
0419 : här är guran också fin, fina solningar som passar bra i låtens känsla
Fin slutkläm också !
överlag gillar jag denna låt... bort med lite av gladpopiga guran och lite pill i början :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida