Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
Emulator:
nej, inte alls, men JAG spelar med dig som instrument :D slet ur några ljud från en annan låt :)
mahan:
Jou Emu!
Sitter ju snyggt som tvåtusan!
Har väl missat nån version under helgerna kanske.
Enda som stör, lyssnar med lurar, är det sounden som panoraras fram o tillbaka till det yttersta, lite onödigt häftigt för mina öron. Lite mindre panorering o kanske mer chorus eller flanger i stället, kunde öka den snygga spookiekänslan.
Skitsnygg stämning annars i låten, snygg snacksång av dig!
Och härligt synthsolo i bakgrunden 1:18-1:42
Och Åsas sång lyfter låten till högre sfärer, snygga delaymixningar på hennes sång åxå!
Om jag förstod rätt så kommer det att hända en hel del med låten ännu så stänger sågen och återkommer vid följande verre! ;)
C U later! :)
h. johan
Emulator:
Som två tusen, de va inte illa minsann!
Du har nog inte missat någon version av denna -det är i meltdowntråden jag spammat med massa olika sångmixar och gitarrer bak o fram...o allt :)
My darlings, panoreringar...hehe. Tyvärr kanske jag måste erkänna at det är lite väl pannat, men du vet hur det är när man suttit för länge -det blir hemtamt. Men att dra ihop lite mer mot mitten och skicka på nån flanger mot slutet av utklingningen skulle mycket väl vara läckert -det skall testas. Tack för bra input!
1:18 ja, det är inte ofta jag gör sånt, men det kändes rät, och kul att det uppskattas.
Delaymixarna gör mig extra glad -sånt som annars ofta bara passerer obemärkt. Goda öron i finland verkar det som!
Tack för jöttebra kritik och vänliga ord Mahan!
ny version....om ett tag igen då :)
Åsa:
God förmiddag! Nu har jag lyssnat många ggr på den här versionen... Jag älskar gillar verkligen delayet på några ord i refrängen, plus det du gjort på "me" där du trixat till så det svänger uppåt i bakgrunden liksom.. du förstår vilket jag menar? Skulle kunna vara så även på "be" och slutet på "desire".. äh, brainstorm bara...
Jag älskar låten i sin helhet :wub:, jag känner mig dock inte hemma i (som du vet) själva soundet på min röst. Jag kan inte komma ifrån att jag tycker den låter torr, lite filt.. är det mina öron som spökar? Vore kul att höra vad andra tycker ;) jag kanske bara är ovan..
Emulator:
f;rmodligen mest mina öron som dummar sig, :)
ska se om det går att vrida ihop lite skoj på andra orden oxo. skall kolla ny sånginställning :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida