Forum > Demolåtar
CHROME: Surreal pt I ver 5 080703 <---ny version med gitarrer
Emulator:
tack å bock fidden. får hugga dig på msn angående basen där tror jag......
:) tack för lyssning som sagt !
Åsa:
Mmm! Ja, lite skrämmande och framförallt surrealistisk, men bra! Gillar refrängen, den där gamla syntådran jag låtit somna in för många år sen började röra på sig lite kände jag.. Och viskningen känns klockren..
Får man höra Fransa med snart då? Det kommer att bli skitbra!
Emulator:
kul :) som gammal synthfjant värmer det.
Men fransa lyser med sig frånvaro ännu ett tag tycärr. julstök med låter å så ;)
tack för lyssninge!!
Emulator:
Så!
Ny version, Åsa har ställt upp och sjunger, och har verkligen lagt ner hur mycket som helst på denna. tror version 10 av henne ligger på nu!
Tog åt mig av dåligt gehörs kommentar om trummorna tidigare, dock ville jag nog inte ädra dessa, men kompletterade istället med ett mer akustiskt komp på refräng och framåt för att ge ytterligare skjuts.
Lite samplad wernborg som slinga här och var nu, han återkommer med bas och gitarrer. Fransa återfinns som pad i början :)
Så, såhär mitt i har jag nya lurar också: hur låter det? fattas något (basen skall bytas till elbas + någon filterdito) eller skall något tas bort. Sångljud?
alla kommentarer är välkomna :)
www.perfectbounce.se/surreal080104_4.mp3
Wernborg:
--- Citat från: Emulator skrivet 04.01.2008, 22:00:30 ---Lite samplad wernborg som slinga här och var nu, han återkommer med bas och gitarrer. Fransa återfinns som pad i början :)
--- Slut citat ---
Vi spelar ju inte ens samma låt ju. :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida