Forum > Färdiga produktioner

Hmike/Burninsven/Egghuvudet - Sometimes I´m free

<< < (7/11) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 11.03.2007, 18:25:36 ---Vilken är egentligen den "korrekta" versionen?

--- Slut citat ---

Hej Dg.

Jag ska lägga upp Görans och eggets version var för sig så fort jag har frisknat till.Lite tungt just nu..Njursten modell mega size...

Håll ut alla inblandade,i slutet på veckan så ska finalmixarna vara uppe..ber om ursäkt för allt strul igen,orkar knappt sitta..

Mvh
Micael

Burnin Sven:
Det är Harmonica Mikes det är ju hans låt det var bara jag som va lite petig med timingen men det är inte så noga jag bara var lite larvig där och ville visa hur jag tolkade låten. Hoppas jag inte stökade till det flåt i så fall :wub:.
Göran

Burnin Sven:
Det är lugnt gör det när du orkar och framför allt om du vill. För mig är det hel lugnt och mina så kallade insatser på guran är dina om du vill ha dom, dom får du göra vad du vill med. Det är viktigare att du kryar på dig så ta det lugnt, ner i bingen igen nu oss går det ingen nöd på.
Göran

DåligtGehör:
Ja för fan! Ta det lugnt och vila. Våra öron finns kvar.

dede:
Väl genomfört och du kan verkligen denna genre. Tror inte det finns så jäkla många till i Sverige som fattar vad du fattat. Bra mx med.
Sen finns det ju alltid ett "men"
I mitt fall innebär det att bo i Skåne och vara bortskämd med Peps Persson. Som nog inte är bättre än du men han beslöt sig för att sjunga på skånska efter sin USA-dubbel. Och det gjorde honom unik för en svensk publik. Ingen kritik alltså. Men bara mina tankar om hur jag tror att du ska nå vidare.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion