Forum > Färdiga produktioner

Hmike/Burninsven/Egghuvudet - Sometimes I´m free

<< < (6/11) > >>

egghuvud:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 08.03.2007, 16:13:09 ---..... :D. Skulle vara skoj om egghuvudet oxå la upp sin i tråden vill mycket gärna höra hans version och hur han tänker runt bluesspel.
Göran

--- Slut citat ---

Njaee fungerar inte. Jag skickade typ bara en gitarrlänk till Mike. Men jag kan göra en blueslåt. Det kunde vara kul

Burnin Sven:
Ja det skulle vara skoj att få höra lite. Blues är svårt att få till tycker jag man har väl hört för mycket genom åren så det är bara dom där som sticker ut som jag orkar med nu för tiden, som den här. Och får man då lira lite själv så då är det extra skoj.

Pwayne:
Låter kanon. Blues är inte min bag men det låter bra om sång, gitarrer och munspel...åssa låter det live! Skönt rum!
Och låten är helt ok som blues! Gott gitarrljud speciellt den stickiga telecastern (??Variax??). :) :)

Burnin Sven:
Tja Pwayne om det är min så kallde mix som jag laddade upp en bit in i tråden som du syftar på så är det nån Stratakopia som jag lånat av min dotters pojkvänn som jag inte minns namnet på (guran alltså) och Blues Club preseten i Guitar Rig som låter både på komp och solo.
Göran

DåligtGehör:
Vilken är egentligen den "korrekta" versionen?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion