Forum > Demolåtar
Angelina feat TEMU: Get out
Emulator:
:) tack för målande beskrivning :)
egghuvud:
Svårt att kommentera efter den långa diskussionen. Känns konstigt att höra de två olika versionerna eftersom det är två helt olika anslag. Jag tror det är viktigt att du jobbar på med din musikaliska idé, annars spricker det. Svårt med att hitta balansen mellan hårt och mjukt. Du skulle kunna feta till rytmsektionen och trummorna, men då tappar du skörheten i det hela. Hmmm vet inte riktigt var jag vill komma. Kanske ändå att det blir lite för grötigt ibland. Det finns mycket i det här som är intressant och som man verkligen vill höra mer av, men ibland blir det bara lite för mycket. Hoppas du förstår vad jag menar. :)
Dividend:
Håller med föregående talare. :)
Lyssnar man för mycket på andra, blir man handikappad i sitt skapande. Åtm. låter musiken handikappad och inte levande.
Sen får det finnas hur mycket skumma prylar som helst som nån individ inte gillar (sådana kommer alltid att finnas ;)
Emulator:
--- Citat från: egghuvud skrivet 12.02.2008, 13:51:33 ---Svårt att kommentera efter den långa diskussionen. Känns konstigt att höra de två olika versionerna eftersom det är två helt olika anslag. Jag tror det är viktigt att du jobbar på med din musikaliska idé, annars spricker det. Svårt med att hitta balansen mellan hårt och mjukt. Du skulle kunna feta till rytmsektionen och trummorna, men då tappar du skörheten i det hela. Hmmm vet inte riktigt var jag vill komma. Kanske ändå att det blir lite för grötigt ibland. Det finns mycket i det här som är intressant och som man verkligen vill höra mer av, men ibland blir det bara lite för mycket. Hoppas du förstår vad jag menar. :)
--- Slut citat ---
Ja alltså, denna är oslipad till max. vår diskussion tidigare har väl lite granna med hur man jobbar att göra....varför jag postade hur platt det lät i mitt tycke innan effekterna las på. :)
Denna skall skrotas har jag nu beslutat mig för ialla fall, och göras om helt :) Angelinahar inte tid, men jag vill återanvända de i mina öron rätt roliga ljuden.
jag har all förståelse för att det låter för mycket rätt ofta ;)
tack frö lyssning, feed och kloka ord, och återkommer i en ny version :)
Divi: jo jag håller med :) Jag tycker också faktiskt att det är bra med bister sanning ibland tar ner en lixom :)
Dividend:
--- Citera ---Divi: jo jag håller med Jag tycker också faktiskt att det är bra med bister sanning ibland tar ner en lixom
--- Slut citat ---
Jäpp, det är ju en avvägning ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida