Forum > Färdiga produktioner

Cykeln - Juljäkt råder

<< < (2/7) > >>

Harmonica mike:

--- Citat från: equality skrivet 08.11.2007, 00:02:26 ---He he nu har tryckfelsnisse varit framme iaf. Syftar på rubriken.  :lol:

--- Slut citat ---

Ja det tog ett tag innan poletten ramlade ned EQ..Trodde att du gjort en Jul visa..

Åter till Hojens slåt då.
Skit bra detta.Och vilket lir och sound på Acke guran..Ser denna som klar för skivan,skit bra helt enkelt! GRYM SÅNG!!!

Full pott från Norrbottens juryn!

Mvh
Micael

Wernborg:
Plus
===
Schysst låt och antar att det är en träffande text för många också.
Lite samma andemening som Adolphson & Falks gamla dänga.
Jättebra.

Minus
====
Trummorna. Kantslaget är lite kantigt. Lite mjukare ljud. Kanske bossa-bastrumma och shaker skulle räcka.
Tempot. Tycker den går något för snabbt.

Bra jobbat!!

Emulator:
 :o

Detta låter som det redan finns på skiva!

Skitbra text, jättebra instrumentinsatsen och en visberättarröst som sitter som gjuten.

Hur bra som helst!

Dividend:
Kommer inte detta med på skivan, så ger jag mig ut och demonstrerar på Himmelska fridens torg!!!

Jättebra!

cykeln:
mahan 
Tack, skönt att inte vara ensam om jäkten.
Tackar för synpunkter på utförandet. Vet inte vem som avgör vad som kommer med på skivan.

equality 
Den här hörde jag på din My Space sida för något år sedan. Snygg låt, välspelad och bra mix. Speglar hysterin i december på ett konkret sätt
Just det, jag la upp den inför förra (eller förförra - tiden går - minnet svajar) julen har jag för mig.
Tack för det!

1up 
Tack och kul att kunna bidra till att minska smånerekänslan.
Kul att du blir glad av rösten - har själv lite svårt med den.
Jupp, det var precis meningen med tempoökningen.
Tar till mej tipset att pausera, försökte göra det i ...skynda mej att … pepparkakor, ....skynda mej att …. revbensspjäll
men det kanske kan förstärkas.

Harmonica Mike
Ojojoj ... kan bara tacka och buga och rodna
Ackeguran är en Furch
Grym sång - tycker själv att början är lite för trevande - men suger åt mig som en svamp här!

Wernborg 
Tack så mycket!
Ja du kanske har rätt i det där med A&F
gillar minuset "kantslaget är lite kantigt", men du kan ha rätt vad gäller trummorna

Emulator 
Tack, tack och tack
hur mycket tack som helst!

Dividend
Tack för mogonens skratt
Hänger gärna med till torget!
och JätteTack

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion