Forum > Färdiga produktioner

EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång

<< < (15/25) > >>

Emulator:
kalas. ja, alltså, jag hör ingen skilland på nåt lägnre tror jag. örona känns som gummi. man kan typ byta ut effekter helt o hållet och jag missar det :S

Jo, ligger nu på -2Db som mest så det passar väl rätt bra till tsm tror jag :)

ska lyssna på din sen då :):)

Harmonica mike:
Det finns inget bättre recept när det gäller mixning och man är trött i öronen - vila från allt vad musik heter..Du har ju alla filer och än finns det tid.I morgon kommer du att höra andra saker.Noll ställ huvudet - och ta nya tag. Whisky funkar oxå bra som nollställare,men rör inte mixen då :lol: Lite taskigt att det är söndag bara..

Den här skruvar du till i  morgon lätt,med fräscha öron.Du är nära nu..Vila,istället för att sabba mixen..

Mvh
Micael

Wernborg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.11.2007, 18:57:48 ---Det finns inget bättre recept när det gäller mixning och man är trött i öronen - vila från allt vad musik heter..Du har ju alla filer och än finns det tid.I morgon kommer du att höra andra saker.Noll ställ huvudet - och ta nya tag. Whisky funkar oxå bra som nollställare,men rör inte mixen då :lol: Lite taskigt att det är söndag bara..

Den här skruvar du till i  morgon lätt,med fräscha öron.Du är nära nu..Vila,istället för att sabba mixen..

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Bra talat. :)

Emulator:
tack ska ni ha. själv har jag allt annat än höga förhoppningar at det ska blir bra just nu, men  dina ord värmer som whisky bluesman ;)

Åsa:

--- Citat från: Emulator skrivet 25.11.2007, 21:07:20 ---tack ska ni ha. själv har jag allt annat än höga förhoppningar at det ska blir bra just nu, men  dina ord värmer som whisky bluesman ;)

--- Slut citat ---

Jodå, det kommer att bli skitbra!! Ta hand om öronen bara  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion