Forum > Färdiga produktioner

EMU+WERNBORG+YNOT - Adams julsång

<< < (24/25) > >>

Emulator:

--- Citat från: MaxB skrivet 29.01.2008, 16:50:45 ---Julen har passerat men jag lyssnar ändå. Kommer att tänka på Jon Anderson från Yes och hans samarbete med Wangelis. Men du låter tuffare.
Kul att det är ett ställe där man kan förvänta sig att sångaren ska gå upp en oktav så märker jag att det gär inte du. Haha, han klarar det inte, tänker jag men sen i nästa sväng då gör du det, hur lätt som helst dessutom. Där fick jag en knäpp på näsan.
Kul med den här versionen av en gammal bekant sång!

--- Slut citat ---

jon & vangelis :D  Ärligt talat blev jag förvånad at det gick att ta tonen, hehe, vete fanken hur det skulle gå nästa gång :D andra halvan, när det är lite mer pulver i rösten, har ynot tagit över :)

Tack för fina ord!

MaxB:
Okej det var lite knivigt... Jag har själv svårt att komma upp om jag ska sjunga starkt, trots att det är löjligt låga toner. Refrängen på min låt som du kommenterade nyligen klarade jag först inte av att gå upp på dom tonerna och där drömde jag oma att ha nån som kan ta i, ända från fötterna och dessutom har kraft i rösten. Men det är väl bara att träna.

Emulator:
Ja jo, jag sjäng en oherrans massa, blev inge bättre alls. Slutade några veckor -och vips sp satte "Helga naaaaaaaaaaatt, du...." som det vore skitenkelt. Så sjung sjung sjung :) Sen gäller det at stå ut at höra sig själv oxo, något jag haft problem med....men börjar komma runt :)

Harmonica mike:
Skall jag våga mig på en kommentar här..?

JO FÖR FANKEN - SKITBRA!!!

Fast det är nog andra gången jag säger det..he he

Emulator:
 :lol:

vissa kommentarer tål att upprepas  :lol:

tack hmike :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion