Forum > Demolåtar
Eddi - Susan version 4
Gurano:
En helt ok låt. I min bok kan man nog slipa lite på sången. Håller nog med Marsall om trummorna - behövs nog ett lite annat driv på dom.
Men grundstommen är bra
/G
Eddi:
Palm, Marsall och Gurano tack för input. Nu har jag jobbat lite mer med alltihop och slängt in både en crunschgura och en orgel samt fixat med reverb på sången. Lite långt mellanstycke kanske men jag fastnade för det :D
Ny version i första posten
spacetrucker:
Snygg låt :) Jag hade kanske sänkt sångens volym en liiten aning och lagt trummorna annorlunda, jag blir t ex inte riktigt vän med hihten som kommer in vid 3:03 men det är en smaksak. Mittpartiet med elgura och hammond låter bra.
//Space
Eddi:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.05.2019, 10:39:04 ---Snygg låt :) Jag hade kanske sänkt sångens volym en liiten aning och lagt trummorna annorlunda, jag blir t ex inte riktigt vän med hihten som kommer in vid 3:03 men det är en smaksak. Mittpartiet med elgura och hammond låter bra.
//Space
--- Slut citat ---
Tack Space för tyck. Jag hade tänkt att höja sången i första versen men du säjer sänk hm... Vilken sång ska jag sänka enligt ditt tycke första versen andra versen eller refrängen eller kören? De ligger alla på olika spår. :D
Burnin_Sven:
Ok då slipper du input från mig
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida