Forum > Demolåtar
Eddi - Susan version 4
Eddi:
--- Citat från: Mixamannen skrivet 30.04.2019, 18:19:49 ---jag är en ny medlem och vet inte om jag vågar posta kritik utan att bli kallad troll, det verkar vara en jättekonstig inställning att hoppa på nya medlemmar helt vilt. Ta till dig kritiken istället.
--- Slut citat ---
Vilken kritik :wacko: :unsure: :blink:
Eddi:
Bytte kina till något annat som jag tyckte passade bättre la till andra trummor sjöng om en del och så blev det så här :D Tyck gärna till om ni inte har ett Kalmaritiskt alias dom klarar jag mej förutan. Att BS tycker att man ska sjunga på svenska får stå för honom och hans studio och och bekymrar mig inte särskilt. :D
Eddi:
Hallå! Nån kommentar vill jag ha åtminstone om nya mellanspelet tycker det blev kanon med ett häftigt PF-ackord, kom igen gubbs :D
palm:
Hej hej
Gillar inledningen på låten, de skall nog ligga så lågt. Snygg cello som gör det maffigt.
Trummkompet som kommer in känns jättekonstigt de första takterna - men det är kanske bara i mina öron. Där hade jag tänkt om...
sen lägger uppspelningen av.... får kolla mer i datorn imorgon.
Nu har jag lyssnat igenom hela! Jag hade jobbat med trummorna på denna! I slutet när du kommer tillbaka med Susan (vers) och sedan refr så finns det mer flyt i låten. Sen kommer till till ett gitarriff i vänster öra.... det skulle du repetera och ha med i början också....tillsammans med de mer drivande trummorna. Distdelen på gitarr bryter av men det saknas något .....kanske är det text/sång eller något solo.....
/Göran
Marsall:
Sticket är finfint..men trummorna är inte med riktigt i låten..En rak fyrtakt på ride cymbalen (typ som space låt som ligger uppe :) ) tex på ahh kör delens sångparti skulle göra den rättvisare.. så jobba mez trummorna är mitt tips till en låt som kan bli riktigt bra B).. O yttepytte reverb delay på sången tror jag också skulle få den smälta in än bättre med stråkarna mm..keep on rocking!! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida