Forum > Demolåtar
Eddi - Susan version 4
Eddi:
--- Citat från: RockMan skrivet 28.04.2019, 20:36:39 ---
--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 28.04.2019, 13:43:54 ---Problemet är att du ska nog sjunga en svensk text så kommer verserna att bli lättare att hantera samt att på grund av att du kan språket så kommer det bli lättare att nyansera melodi och uttryck.
Jag gillar låten så missförstå mig rätt.
--- Slut citat ---
Håller med till 100%. Någon som är så bedrövligt dålig på engelska borde hålla sig till modersmålet. Bara en tanke.
--- Slut citat ---
Hur kommer du ihåg alla dina fulalias Örjan, finns det en struktur i galenheten alltså. Fascinerande!
Edit: ditt senaste alias är verkligen fantasifullt: drcarlislecullen300 not!
RockMan:
--- Citat från: Eddi skrivet 28.04.2019, 22:32:49 ---
--- Citat från: RockMan skrivet 28.04.2019, 20:36:39 ---
--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 28.04.2019, 13:43:54 ---Problemet är att du ska nog sjunga en svensk text så kommer verserna att bli lättare att hantera samt att på grund av att du kan språket så kommer det bli lättare att nyansera melodi och uttryck.
Jag gillar låten så missförstå mig rätt.
--- Slut citat ---
Håller med till 100%. Någon som är så bedrövligt dålig på engelska borde hålla sig till modersmålet. Bara en tanke.
--- Slut citat ---
Hur kommer du ihåg alla dina fulalias Örjan, finns det en struktur i galenheten alltså. Fascinerande!
Edit: ditt senaste alias är verkligen fantasifullt: drcarlislecullen300 not!
--- Slut citat ---
?????? Jag vet inte vad, eller vem, du syftar på men du är verkligen ute och cyklar.
Trodde konstruktiv kritik uppskattades men där bedrog jag mig.
Jag får leta upp ett vettigare forum.
///
MaxB:
Helt okej, även med gitarr.
Jag får andra idéer vad gitarr/er skulle kunna göra. Nån som med ett powerchord skulle hänga kvar längre (bla vid 1.40 tror jag det var) och nån akustisk med rena öppna ackord.
Marsall:
Nu var det lite till grejs ...Trummorna när dom kommer in,,gör en liten poweruppgång på dom o sen kör dom 4takt o på riden istället med lite mer kraft o betoning på nån cymbal ibland o sen smygig betoning typ på endast hihat etc på verssen osv ..Trummorna nu ger inte låten rätvisa riktigt o det är den värd B)
Mixamannen:
jag är en ny medlem och vet inte om jag vågar posta kritik utan att bli kallad troll, det verkar vara en jättekonstig inställning att hoppa på nya medlemmar helt vilt. Ta till dig kritiken istället.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida