Kontrollrummet

Wikin öppnad!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tsmalmbe

Nu är wikin öppnad. De som kan, må fylla på innehåll. Det är öppna dörrar i wiki-anda. Alla kan editera. Blir vi spammade, ändrar jag på det. Användarnamnena är INTE synkade till forumet, tyvärr. No can do för tillfället på ett tillfredställande vis.

I denna tråd diskuteras hädanefter endast INNEHÅLLET i wikin. Allmän diskussion i den andra tråden.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Lådan

  • StaySolid
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 930
    • Visa profil
    • Min sida

Utloggad tbruce

  • Skostorlek: 45
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 354
  • Riktiga syntar har stängningsknapp.
    • Visa profil

Utloggad tsmalmbe

Det går säkert att ändra. För tillfället rekommenderar jag att man lägger in nånting som typ:

*** BILD AV LOGICS SKÄRM ***

istället för bilder.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.



Utloggad MrPhil

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 350
    • Visa profil
Nu är wikin öppnad. De som kan, må fylla på innehåll. Det är öppna dörrar i wiki-anda. Alla kan editera. Blir vi spammade, ändrar jag på det. Användarnamnena är INTE synkade till forumet, tyvärr. No can do för tillfället på ett tillfredställande vis.

I denna tråd diskuteras hädanefter endast INNEHÅLLET i wikin. Allmän diskussion i den andra tråden.

MYCKET bra!  :) Och standardwikiutseende! Oxå det bra! Igenkännande och seriöst.
Blir en tumme upp!!


Utloggad joachime

  • gnalaT
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 264
  • Grädde på moset
    • Visa profil
    • XLN Audio