Forum > Färdiga produktioner

Dividend & Harmonica Mike - O Helga Natt

<< < (11/16) > >>

Dividend:
Clemens, tack för comment..

Låter den ligga någon dag nu ;) Har tänkt på de saker du nämner, och perc. kanske ligger lite högt i nivå.
Den svage mike-stämman som hoppar in, kan jag inte göra nåt åt, eftersom sångfilen kom i det skicket :) Tro mig den är irriterande utan höjningen i diskant, också! ;)

Sen har väl alla åsikter om hur denna låt "ska" låta.
Detta är min tolkning (och HMs).
Dock kul att du ändå tycker det är "rätt feel" ;)

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.11.2008, 21:14:05 ---Clemens, tack för comment..

Låter den ligga någon dag nu ;) Har tänkt på de saker du nämner, och perc. kanske ligger lite högt i nivå.
Den svage mike-stämman som hoppar in, kan jag inte göra nåt åt, eftersom sångfilen kom i det skicket :) Tro mig den är irriterande utan höjningen i diskant, också! ;)

Sen har väl alla åsikter om hur denna låt "ska" låta.
Detta är min tolkning (och HMs).
Dock kul att du ändå tycker det är "rätt feel" ;)

--- Slut citat ---

Absolut..tycker den har en väldigt bra känsla! det andra är mer "petiga kommentarer" inför "skivpressen" :P

oceanmusic:
Jag säger som Gert, Äntligen!  :) Tycker att den sitter kalas nu!

Dividend:
Tack JT, och tack för hjälpen tidigare! :)

equality:
Pampigt och HM bär upp sin stämma med bravur över orkestern nästan ända till slutet sedan dränks rösten helt (03:10-).  :huh: Jag hade önskat ett mer sparsmakat arr utan vox-dubbningar men det är nåt visst med pampigheten i denna fantastiska låt som du lyfter upp med pukor och cymbaler men då måste rösten nå över dessa.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion