Forum > Färdiga produktioner

Dividend & Harmonica Mike - O Helga Natt

<< < (3/16) > >>

SingSing:
Ett stereoreverb skulle suttit fint inbillar jag mig. Det låter nu väldigt mycket mono här på laptopen med lurar....betonghall i mono, typ sjukhuskulvert eller kanske inuti en tom jättecontainer som dumpats på antarktis. Sexigare och varmare måste det vara när det är en julklassiker.

:ph34r:
SingSing

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.11.2007, 18:35:58 ---Fantastiskt fint. djup sång och snyggt arr, kanske vill ha lite tydligare röst ibland, känns som arret tar över. normalisering av nivå, utan att ta bort känslan lixom?

jaha...ska väl posta vår version snart då, om vi skall hinna få ihop nåt ;)

bra grabbar!

--- Slut citat ---

Thanx Emu.
Det kommer nog en uppgradering av denna vad det lider.Dels är det väldigt odynamiskt,vidare så distar det en del..Detta är slask sången omixad,Per kunde inte hålla sig tills jag fixat till mina filer - så jag är skyldiga er en bättre version sång/sound och mix mässigt.Tackar för att det gillas i denna tappning.Låten spänner över fyra oktaver sång mässigt,vänta tills du får höra det.. ;)

Mvh
Micael

SingSing:
Borde förtydligat mina avsikter lite tydligare.....    :rolleyes:

;) :wub: :)  B)

Typ så.....

Bra jobbat annars.

Harmonica mike:

--- Citat från: SingSing skrivet 07.11.2007, 18:48:33 ---Borde förtydligat mina avsikter lite tydligare.....    :rolleyes:

;) :wub: :)  B)

Typ så.....

Bra jobbat annars.

--- Slut citat ---

Vi förstår,det kommer en version till på denna.Stereo reverb,tyvärr så har jag inget..Däremot så skall jag dra ut sångaren ur containern..Förresten det är redan gjort :P Mixat ordentligt idag,så nästa version bör låta annorlunda.

Mvh
Micael

SingSing:
För att förtydliga mitt förtydligande....reverbet på leadsången var det jag syftade på.

Hahaaha, ibland blir det knas.

:ph34r:
SingSing

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion