Forum > Färdiga produktioner

MOMA – James Island

<< < (2/4) > >>

Marruschkka:
Herregud så bra, det låter så filmiskt och illustrativt, jag riktigt känner dyningarna i skeppet som tar sig fram i vågorna :rolleyes:

Väldigt vackert och dynamiskt, sådär bombastiskt som jag gillar♥

Well done Moma :rolleyes:

/Marre

Eddi:
Du har bara gett oss halva hör ju hur den fortsätter i slutet---- mer mer mer :D

MOMA:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.04.2019, 15:33:11 ---Ja vad säger man var det inte hon som träffade Archibald i Singapore i den där agentfilmen som... nja kommer inte ihåg just nu. Du har ett sinne för teatralisk musik och det går hem väldigt bra, möjligen överstyr den något när orkestern kommer in i början och vid 1:31 eller så. I övrigt helt njutbart och filmiskt. Man KAN nå västkusten med en fiskebåt via Panamakanalen men då vill man ha ett väldigt lugnt på Atlanten.

--- Slut citat ---

Via Panamakanalen!?! Och det säger han nu! Måste arra om hela baletten.

Visst är det teatraliskt, men i en övning för just filmisk musik så håller man ju inte igen frivilligt:) Har knepat och knåpat med avsevärt mycket mer asketiskt minimalistiska saker, men de vågar jag inte visa upp än – en bit kvar att lära på den seriösa sidan. Får öva på:)

Tack för kommentar Eddi – det är alltid välkommet!

MOMA

MaxB:
Det här är härlig lyssning. Och vilket arbete du måste lagt ner, för att komma så här långt med dessa instrumentljud. En fin melodi också!

MOMA:

--- Citat från: 91:an skrivet 08.04.2019, 08:45:23 ---Otroligt vad det går att få till! Låter fantastiskt bra, det är ju ett himla jobb att få alla instrument och konstellationer att funka tillsammans. Det kan vara nog problem att få rätt sound med gamla sättningen solo- och kompgitarr, bas och trummor.  :D

--- Slut citat ---

Varmt tack för positiva kommentarer 91:an!

Det är faktist en del mixjobb kvar, men den ska hänga ihop med ett annat stycke som är snöpligt ofärdigt än, så det blir master "så småningom" (en tidsangivelse som säger mer om mig än tiden:)

Ha det gott!

MOMA

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion