Forum > Färdiga produktioner
Roboseal-Syntype.mp3
DåligtGehör:
Det är skön feeling i låten. Ja det vill säga när jag tänker bort trummorna som känns så där mördande tråkiga som de brukar i euro-techno. Jag antar att det är så det skall vara och så du vill ha det. Nå men under det så tycker jag att det finns en klart skön feeling i resten.
Hmm.. leaden som är i början är väl inte heller min favorit men den är mer hanterbar i de senare versionerna.
Låt rösten bli tydligare.
Lite väl mycket reverbsuffle. Stort och svulstigt men även tappad skärpa.
Roboseal:
Varför blir låten i ultrarapid när jag lägger den som sån flash grej?
när jag laddar up den och lyssnar på den sen...så går den i helt fel bpm..?
om jag söker så finner jag väl förmodligen!
jaja skitisamma, jag har bara hunnit ge betyg till vissa av er, jag körde med punkter medans jag lyssnade och jag har gett betyg som jag står för.
vissa var bra vissa var sådär :)
åsa, jag är besviken på dig, varför har du inte sagt något om denna låten...den enda som jag är riktigt stolt över.
Wernborg:
Superskön låt. Överlag mycket bra arrat.
Trummorna känns lite slentrianmässiga, men dom funkar ju så.... "Akustiska" trummor kanske blir för mycket kulturkrock?
Sången är perfekt, men jag vill höra den lite, lite närmare bara.
Syntarna som faller i tonhöjd är superläckra.
Finemang!
Åsa:
--- Citat från: Roboseal skrivet 24.11.2007, 08:52:16 ---
åsa, jag är besviken på dig, varför har du inte sagt något om denna låten...den enda som jag är riktigt stolt över.
--- Slut citat ---
:lol: Ha ha, FÖRLÅT!!! Jag tänkte precis när jag såg låttråden att OJ jag måste lyssna på den, länge sen jag lyssnade på Roboseals låtar, dom brukar jag ju gilla -precis så tänkte jag och just när jag tänkt tanken så läste jag din kommentar om min uteblivna kommentar ;) :D
Ja, låten är ju hur bra som helst, jag gillar ju sånt här! Att du bara får till det?? Jag är imponerad! Ska spela den för Micke sen också, han är ju också fan av dina låtar vettu! :)
Mer sång och HÖGRE sång! Nu hör man inte vad du sjunger! Som någon annan också kommenterade, vore bra med sång tidigare annars tror man som sagt att det är en instrumental låt..
Sammanfattar: Skitbra låt, tack för den!
Burnin Sven:
Helt enkelt underbart, sången kanske lite tillbakadraget tveksam men det liksom passar bra ändå på nåt sätt. Ja det ger låten en slags verklighetsanknytning, mixar traditionellt med experimentellt och sockrar på med lite hjärta och innerlighet. Själva mixen i sig tycker jag funkar bra.
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida