Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Jag äter dig sen!

<< < (2/3) > >>

Marsall:
Tack burnin Sven för feed :)
Jag testade olika sångsätt i denna reagierocking o fastnade för denna variant denna ggr..tyckte att det blev mest passande för reffarna ..tror du menar verssången? som ska ligga i beat..det vart lite för mjäkigt när jag testade den varianten det o sen  gillar jag mer att busa lite när det kommer till traditionell skall vara på ett sätt för att vara rätt.  :)
Tack ånyo Sven för din comments till förbättring.. :)

Burnin_Sven:
Tyckte den förtjänar att nån säger nåt, här är dött alltså. Det är en bra låt med ett bra budskap.

Gurano:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 20.03.2019, 23:32:44 ---Tyckte den förtjänar att nån säger nåt, här är dött alltså. Det är en bra låt med ett bra budskap.

--- Slut citat ---
Det är rätt tänkt - tack för det :)
/G

Eddi:
Ja det är en bra låt med intressant text även om jag inte förstår Hannibal Lector referensen riktigt men dekt är kanske uppenbart för andra. Jo jag uppfattade snubblet också men andra gången så hade jag vant mig så det är nog inget att bry sig om. Eller kanske försöka med ett annat ord just där. Jag är impad av er ljudbild allt går fram väldigt bra utan att låta grötigt trots många samtidiga källor.

Gurano:

--- Citat från: Eddi skrivet 21.03.2019, 01:02:35 ---Ja det är en bra låt med intressant text även om jag inte förstår Hannibal Lector referensen riktigt men dekt är kanske uppenbart för andra. Jo jag uppfattade snubblet också men andra gången så hade jag vant mig så det är nog inget att bry sig om. Eller kanske försöka med ett annat ord just där. Jag är impad av er ljudbild allt går fram väldigt bra utan att låta grötigt trots många samtidiga källor.

--- Slut citat ---
Tack för synpunkter och kul att du tycker att det funkar. Vi var medvetna om att era synpunkter på sången skulle komma - vi hade diskuterat sången lite innan upplägget men kommit fram till att den funkar bra.
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion