Forum > Färdiga produktioner

mahan - RUMOURS

<< < (3/5) > >>

mahan:

--- Citat från: Wernborg skrivet 06.11.2007, 18:14:36 ---Ang. arret. Ja, något som sticker ut kanske. Väldigt flummigt nu.... :unsure:

Tror lite attityd i gitarren skulle fixa biffen.

--- Slut citat ---

Och jag som tyckte att ackesticket skulle räcka... :D
o banjon e testad tidigare, så what´s next?

Näemen nu fattar jag vad du menar, flummigt = jämntjockt
Ska försöka komma ihåg detta, det är ju samma grejer som jag själv kritiserar andra för, och så trampar man själv i klaveret B)

Bra att bli påmind, tackar Wernis! :)

h.   johan

mahan:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.11.2007, 08:29:40 ---Du har gjort det igen! Medryckande och skönt att lyssna på.... Mixen fin (tycker jag)... Skall fasiken bränna en Mahan-skiva med dina låtar. Enda problemet är vilka som skall finnas med

--- Slut citat ---

När du valt ut låtarna kan du underrätta mig om vilka det blev, så får jag lite ideér om vilka jag ska ta med på min platta!  ;)

h.  johan

1up:
Får man som nu ett leende på läpparna när man lyssnar kan det bara vara rätt. En tumme rätt upp i ... luften! :)

Får känsla av helgrock. Efter en veckas arbete samlas bandet och lirar loss med en känsla av frihet och upptäckarlusta. En stå-på-scen-men-imorgon-är-vi-ute-i-skogen-på-jakt-efter-hjort-känsla. :)

mahan:

--- Citat från: 1up skrivet 07.11.2007, 00:56:11 ---Får man som nu ett leende på läpparna när man lyssnar kan det bara vara rätt. En tumme rätt upp i ... luften! :)

Får känsla av helgrock. Efter en veckas arbete samlas bandet och lirar loss med en känsla av frihet och upptäckarlusta. En stå-på-scen-men-imorgon-är-vi-ute-i-skogen-på-jakt-efter-hjort-känsla. :)

--- Slut citat ---

TAckar Ettupp!

Det var en psykisk, fysisk och ekologisk feedback! Måtte vara en fin känsla dendär ståpåscenmenimor...., okei den i varjefall. Du har allt en härlig fantasi, eller så e de bara mina alster som stimulerar till tokigheter, :P

Takk för tummen upp ettupp! :)

h.  johan

Burnin Sven:
Fan äntligen nu har man slutat städa för i kväll tur man har en sjujäklarns till damsugare hur skulle man stå ut annars utan motordrivna tillbehör och sånt hehe. Gen en man ett städredskap med motor och diverse grejor och manicker som rör sig så går det lättare att få igång honom på den typen av aktiviteter hehe.

Nåväl till saken.
Ja om jag oxå får säga nåt så gillar jag den här låten  :D fint ljud bra guror går det överhuvudtaget att önska sig mer.
Man tackar för lyssningen
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion