Forum > Demolåtar

Alla - Samspel?

(1/3) > >>

Gurano:
Jag har försökt mig på detta för länge sedan här på forumet med dåligt utslag, men jag försöker igen en sista gång då forumet verkar tyna bort.

Ide´n är att så många som möjligt hakar på - jag har lagt upp en kort grund som man kan lägga till grejor på (vad man vill - instrument och/eller sång). Man kan oxå förlänga med egna stycken - både före och efter - precis som man vill men kanske inte längre än en minut per person? Har vi tur kan vi få ett väldigt långt och intressant musikaliskt stycke.

För att ljudkvaliten inte ska bli sämre för varje mp3 som görs så tänker jag att ni kan skicka waver till mig så mixar jag in så gott jag kan. Grunden går i 70 bpm. Hoppas att ni finner det kul - kanske kan forumet blomma en stund! Bara en tanke.
/G

Your browser does not support the audio element.

Burnin_Sven:
Kan se om jag kan hitta på nåt, men det är mycket som händer och mycket rock så det blir svårt att öka intensiteten på det eller få nåt att stå ut.

Gurano:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 09.03.2019, 16:51:05 ---Kan se om jag kan hitta på nåt, men det är mycket som händer och mycket rock så det blir svårt att öka intensiteten på det eller få nåt att stå ut.

Tänkte om man kunde göra nåt med min nya loop pedal och gura från gear4music men att pricka in 70 bpm med en sån kanske inte går att få till nåt bra.

Nåväl Östgöta Kompani löööövar inget bestämt får se hur det går.

--- Slut citat ---
Kanon att du försöker - hoppas att fler hakar på :D
Om du inte hittar nåt att lägga på min idé så kan du ju alltid förlänga med nya delar :)
/G

Burnin_Sven:
Ok ska kolla lite på det och se vad som händer.

Gurano:
Tänker även så här (om fler hakar på - vilket jag hoppas): för att det inte ska krocka med vad andra lägger till så kan vi ju säga att nytt upplagt i tråden gäller = alltså om nu två eller flera personer skulle fila hemmavid samtidigt så är det den som först lägger upp nytt i tråden som gäller - efter det så går processen med nya tillägg vidare på samma sätt.

Men jag antar att om det skulle bli många som hakar på så är det en delikat situation :)
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion