Forum > Demolåtar
equality & Wernborg - 50 sek disco, soul eller...?
Dividend:
Dr Disco :D
Låter ju härligt. Medhåll om att det inte är min kopp grönt te heller, men man rycks med helt klart efter en stund. Jisses, brasset där gillar jag inte så mycket. Jag kan ha fel, men vore det inte bättre med piano eller nåt mjukare?
equality:
mahan: Uppfattat. Tack.
Emulator: :D Oktavbas som är så fiiint... :D Ja, vi har alla våra böjelser och det blev nog nåt nostalgiskt för mig fast jag avskydde disko när det begav sig. Tnx pal.
Dividen: Neonte kanske? Brass är ju knepigt på midi, ska se om jag kan ändra attacken som Johan är inne på. Tack för lyssning och kommentar.
1up:
Kul grej och så fint transparent ljudbild. Det vilar mystik över brasset. Det både låter som det ska funka, fast, behövs en transponering en ters? Det är som att de inte matchar just nu. Herr Brass och Fru Arr. Kan vi få dem att mötas?
Harmonica mike:
Jorå,jag sällar mig till hyllnings kören.Inte min genre heller,men vad fanken - man måste få ur sig ideerna,så är det bara.Så dona på,dock gillade jag introt bäst.Ponera att man skippade den discosoundlika baskaggen och drog dit en vanlig,då min gode Mike så låter det plötsligt soul..Jag får sextitals vibbar av det övriga,men tyvärr inte baskaggen,lite Otis Redding..Bas kaggen låter som om den har försökt färdats bakåt i historien,och det går ju inte,det är framåt som gäller.Kantslaget hade jag oxå skippat,virvel!
Lite andra funderingar från Norrlands juryn som sagt,men en som tror på iden.Det kan bli ett ruskigt skönt sväng i denna om du anammar mitt råd...Testa i vart fall,och det vill jag väldigt gärna höra.
Mvh
Micael
Burnin Sven:
Hjälp macen fixar inte wma kan man få en MP3a på eposten kanske please.
Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida