Forum > Färdiga produktioner

djonas - Common Wealth

<< < (3/3)

djonas:

--- Citat från: pirateKING skrivet 06.03.2007, 14:55:04 ---Vill inte välja, så jag slänger lite kritik på PODxt + EZ.

Låten är grymm. Har haft den här på min iPod hur länge som helst nu :) Över ett år tilloch med trorja?

Det låter kanon, bland de bästa EZ programmeringarna jag hört. Gitarrerna låter superskönt också. Stråkarna slutar lite tvärt. Annars låter det kanon faktiskt.

1:23 Oj vad jag älskar det partiet. Så skönt!

Bra jobbat DJ-Onas!

--- Slut citat ---

Tack pirateKING!
Kul att du gillar låten och trumprogrammeringen. :D
Mvh / djonas

djonas:

--- Citat från: MrPhil skrivet 06.03.2007, 19:02:51 ---AAAAH!!  :wub: Jag älskar denna låten!!
Har hört de två andra versionerna förr, så jag lyssnade bara på POD-versionen nu.
Är verkligen kompgurorna omlagda med PODen? Eller är det bara sologuran? Annars har du lyckats få till gnisslet på kompet likadant som första versionen  :D
Tycker trummorna ligger lite för högt o kompgitarrerna lite för lågt.
Tycker mig märka andra småplockgitarrer som jag inte tänkt på innan så antingen har du mixat bättre totalt sett än innan, eller så upptäcker man helt enkelt bara nya saker för att det är en så jävla bra låt! Hehe! :P
Sololjudet är riktigt bra, snyggt o tydligt tycker jag - o oavsett vilket ljud du väljer så hörs det att det är du som spelar!

4:55 är kalas!!  ^_^

--- Slut citat ---

Tackar Philip!
Yes alla gurorna är med PODen nu förrutom de cleana delay-gurorna. Jo har även ändrat vissa saker på vissa gitarrer och även i trumprogrammeringen...kul att du la märke till det. :)
Tack för dina öron. B)
Mvh / djonas

Pwayne:
Alla versionerna är ju grymma...du är helt enkelt grym både som gitarrist, komponist, arrangör och producent! När skall du sjunga??....eller vänta har jag fel eller har jag hört dig sjunga nån gång bakåt i tiden??
Nåväl. Resultat?
Som så många andra; DFH både för trummorna och gitarrerna. Därefter Super quartet och sedan gissa..... :)
Hur som helst grymt!  :) :) :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion