Forum > Färdiga produktioner
Tokai - Creepy Creatures
equality:
Yes, gillar också mid 60's-Britt-pop-soundet. Det gör du j-ligt bra. Snygg refräng och kör men creepy lyrics :P.
Elgitarren klockren där på slutet. Mera!
edit: gitarr, gitarr, gitarr (inte gittarr, usch!)
Harmonica mike:
Japp,här är en till som gillar 60-tals feelingen i låten.Fast då lyssnade jag mest på Otis Redding å Ike/Tina Turner och Sven-Ingvars!!..Store brorsorna försökte tvinga på mig Beatles och Kinks å sånt där..men jag stod emot!! :D Å andra sidan så växte jag upp och insåg att det fanns Rocken Roll å blues :lol:
Jag tycker du sjunger bra här,sång uttrycket accentuerar sexti tals feelingen mycket väl.Gurorna å drumsen låter bra men,det bromsar lite vid några trumfills,men det stör inte mig så mycket - det ger det hela en äkta feeling,och sånt tycker jag om.
Så från mig blir det 5 mickstativ. Av 5 möjliga.
Mvh
Micael
Larsson:
skönt med mörk text på glad musik..
det här var råsoft..skön känsla på sången
och skönt skräniga gitarr fills
lite Kinks känsla får jag dessutom..
skön låt!!
:)
Burnin Sven:
Helhäftig låt inga ben i den här men texten tror jag kanske behöver en översyn tror en Engelsman skulle tycka det faktiskt. Kul och orginellt tema och bra musik så varför inte ta ett varv till med texten så har du en riktigt bra låt.
Göran
1up:
Perfekt låt för en kall dag med näst första snön utanför dörren och ett väntande tandläkarbesök (usch!) imorgon. Gillar sången och det distinkta i kompet. Hjärnan söker efter "creepy crawlers" snarare än critters, men det är en övergångsprocess.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida