Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Jen
ynot:
lite högre ändå o kanske lite mindre rum på sången .
gillar prodde o arret kunde vare lite mer shuss inna reffen . Får lite KENt vibbar.
men torrare sång o högre..
roligt o höra ..
tony
Markus Broberg:
Fan, skulle lagt den i "Ofärdiga Demos" Istället:=) Tack för åsikterna, jag suger i mig som en svamp.=)
MvH Markus
Emulator:
nåt släpigt ljud som tvärdör vid 10 sek till förmån för en ackegura. jag vill ha mer av det.
Jag hade börjat med nåt svepande skirt ljud, ihop med det där delayljudet som är så snyggt, sen plockat in ackeguran och det andra en efter en.
kantslaget..tja. sådär? svårt med kantslag.
Sången låter grötig och långt bak.
Gitarrerna är för mosiga och tar upp alldeles för många frekvenser i refrängen.
UPP MED SÅNGEN :D
Annars är det MYCKET kent här, och riktigt bra!
Spännande att få höra nästa verre ;)
Harmonica mike:
Hej Markus.
Kul att du hittat hit till ett kanon forum.
Din låt då: Jo reverbet på sången är för kraftigt.Det låter som om du sjunger i ett badrum..Ta bort alla effekter på sången.Lägg ett litet rums reverb med en kort svans,så sången kommer närmare i mixen.Det låter lite avlägset nu..Vidare så låter virveln lite platt/tunt..Skär lite i eQ:n så du får lite botten/bas i den..Nu hinner jag inte skriva nåt mer..måste iväg..Kul debut i vart fall,och en bra låt!
Ha det gott
Mvh
Micael
91:an:
Lyssnade på version 2 men det dröjde ett tag innan jag hörde att det sjöngs på svenska! Sången med texten måste fram tydligare, eq, mindre reverb och högre volym! Snyggt arr, men är det inte väl mycket reverb?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida