Forum > Demolåtar

Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)

<< < (13/19) > >>

Emulator:
haha, kul!!

Jag vet att det mixas lite på denna i lindome. Wernborg....hur ligger vi till?

:)

Wernborg:

--- Citat från: Emulator skrivet 29.08.2008, 23:05:29 ---haha, kul!!

Jag vet att det mixas lite på denna i lindome. Wernborg....hur ligger vi till?

:)

--- Slut citat ---

Det började ju som ett vansinnigt jam. Sen blev det ju text och sång från dig.

Tänkte nog styra upp det ytterligare något åt låthållet kanske.....

Emulator:
akta bara at kapa bort för mycket av vansinnet. finns en riktigt snygg röd linje genom hela den där välspelade galenskapen  :wub:

freddy:
Låter som någon behövde spela av sig lite :D

Läcker låt, tror den skulle stå sig bra utan all spelglädje! :D Men samtidigt är den mer unik på detta vis. Gillar refrängen.

Vet inte hur aktuellt det är att ge feedback på mixen, men virvelljudet är dovt tycker jag. Skulle vilja ha lite mer topp.

En kul låt är det och kaoset återspeglas ju faktiskt i musiken, vilket jag tror vad tanken?

nice boys!

Wernborg:

--- Citat från: freddy skrivet 30.08.2008, 01:05:47 ---Låter som någon behövde spela av sig lite :D

Läcker låt, tror den skulle stå sig bra utan all spelglädje! :D Men samtidigt är den mer unik på detta vis. Gillar refrängen.

Vet inte hur aktuellt det är att ge feedback på mixen, men virvelljudet är dovt tycker jag. Skulle vilja ha lite mer topp.

En kul låt är det och kaoset återspeglas ju faktiskt i musiken, vilket jag tror vad tanken?

nice boys!

--- Slut citat ---

Kan meddela att låten bytt namn till Ich bin Chaos.
Ny version kommer tydligen innehålla kulsprutegitarr och om vi förstått saken rätt några riktigt otrevliga psuedotyskar.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion