Forum > Demolåtar

Chrome - Ich bin chaos - 2010-11-25 (Nytt Emu-arr)

<< < (12/19) > >>

1up:
Trevlig sak. Härliga trummor, snart fläckas den känslan lite utav att det är en loop. Basen blixtrar till ibland. Sången hörs, är lite insmetad i annat dock. En trevlig lyssning för känns genomarbetat, inspirationsfyllt och så.  :)

Wernborg:

--- Citat från: 1up skrivet 25.04.2008, 17:43:14 ---Trevlig sak. Härliga trummor, snart fläckas den känslan lite utav att det är en loop. Basen blixtrar till ibland. Sången hörs, är lite insmetad i annat dock. En trevlig lyssning för känns genomarbetat, inspirationsfyllt och så.  :)

--- Slut citat ---

Loop?  :wacko: Detta är väl så oloopat det kan bli. Eller hur menar du?

Kul att det var trevlig lyssning.  :)

Dividend:
Trist om folk tycker "rörigheten" skall bort. Tycker detta är en innovation i dess mest positiva bemärkelse, från början till slut. Såna är aldrig lättlyssnade första gången man lyssnar.

På sitt sätt, något av ett mästerverk (anser jag).. Blir dock så att jag bara lyssnar vid speciella tillfällen ;)

stajo:
Denna har jag ju missat...

Kaos - då tror ju jag att denna kommer jag ha svårt för.

men, men jag gillar ju den :). Känns inte så kaotiskt alls tycker jag. Det jag tror är refrängen är alldeles lysande, speciellt synthslingan eller orgeln eller vad det nu är.

Tycker det är snyggt att blanda gitarr med synth.

Bra jobb.

Marruschkka:
Det här gillar jag..när jag går igenom historiken här..weirdo-låt...men så härligt skönt intressant :P

Älskar saker som inte är main-stream :P

Kör hårt!!

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion