Forum > Färdiga produktioner

Schecter - When You Wish Upon a Star

<< < (2/4) > >>

Asti:
Snyggt!
Virvelkaggen eller kanske trummorna som helhet är möjligen lite, lite för starka i mixen....?
Eller kanske vispar kunde vara ett alternativ!? Hur som helst - klar, fin ljudbild och snyggt framfört!
/Asti

Schecter:
Tackar!  :D

Vispar är absolut ett bra alternativ. Jag funderar på att köpa till Modern Jazz Brushes.  :)

91:an:
Urläckert! Finns nog inget att tillägga... testa vispar möjligen... eller hur skulle det vara att låta ett annat soloinstrument köra melodin i en av verserna? En fiol tex? Kan vara svårt få till på klaviatur visserligen..

Schecter:
Tackar!  :D

Förstår hur du tänker. Lite mer variation skulle behövas kanske. Funderar på att stoppa dit en gitarr!  :D

B)

MaxB:
Nästan helt oklanderlig traditionell julmusik. Det enda jag reagerar för mycket på, är virvelns träff som jag tycker är läcker då och då men här blir enerverande. Vet du vilket slag jag syftar på? Det där som inte är på takten, utan lite före. Om den kommer spontant då och då är trummorna på riktigt, nu upprepas det läckra slaget så ofta på samma taktdel, att jag börjar misstänka att trummorna är programmerade. Hehe...

Den ligger på "å"
En två tre "å" fyr

Hör att den på en del ställen istället kommer in efter
En två tre fyr "å"
Omväxlingen ger mer levande trumspel.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion