Tack, kära lyssnare

! Det var överraskande positiva ordalag!
mahan, jag vet att faden är lite av nödlösning för att få slut på en låt. Det var meningen att låten skulle sluta vid 3:10 men när nåt kompspår hade hamnat fel och låg efter låtens slut kunde jag inte låta bli att jamma med på akgitarren. Sen la jag så på en trumupptakt innan, så att låten naturligt körde igång igen! Kunde sen inte låta bli att slänga på ytterligare sång. Nu var låten uppe i närmare 3:50 vilket egentligen är på tok för långt och att bara avsluta utan att fortsätta en hel vers skulle bli lite avhugget så då kom nödlösningen fram. Skulle ju kunna klippa av vid det naturliga slutet vid 3:10 också
Equality, piano är ju inte min starka sida så det är tur för mej att man kan gå in i midieditorn och fixa

. Roligt att vara tillbaka igen, det har varit så mycket som kommit emellan så varken Kontrollrummet eller lilla spelrummet hemmavid har varit så välbesökt som det borde.
Några pianopresets varken har jag eller vet var man hittar,
Emulator, och sången är ju dubbad och där det varit för otight, även pichtmässigt har Melodyne fått hjälpa till, därav måhända det kan uppstå choruseffekt?
Hm, är sången för svag? Kanske texten inte går fram? Ja, elgitarrerna kanske dränker sången lite.
Tack allihopa för synpunkter, helt klart tycks det samstämmigt att pianospelet är för inhumant

spelat så det får ses över!