Forum > Demolåtar

mahan - RUMOURS flyttad till färdiga

<< < (2/5) > >>

Harmonica mike:
Hej Johan.
Kul att du fått ordning på musik maskinen igen.
Jag tycker detta låter bra,grymt sound på drums och snyggt "lir".Tony har en poäng på bas liret,annars tipp topp!
Sång på detta och det blir riktigt nice,så jag lutar mig tillbaka och inväntar sången.

Mvh
Micael

DåligtGehör:
Åkej då sågar jag - jag är verkligen på såghumör.

Trälig bas.

Tråkigt parti mellan ca: 0.50 - 1:08. Fast partit som var innan var desto skönare!

Trummorna gillar jag även om inte allt sitter. Trummisen är på god väg. Får han/hon träna lite till så kommer det att låta bra.

Blir rätt mätt på rock-gitarrer i parti-och-minut. Men jag antar att du kommer att arra upp det lite.

mahan:
TAckar HM o DG!
All kritik sugs in o dag ska lilla studion testas med sång första gången. Trälig basso eller var det trävlig, ska i varje fall kollas upp ;)
TRummorna har ja reda lite jobbat med, undrar om jag borde göra dom mera straight, nu är dom lite åt funkhållet.....

tackar för feeden grabbar!

h.  johan

mahan:
Fast här e väldigt trång på KR just nu så bumbar jag upp en ny version med lite lössläppt sång

h.  johan

karl:
schysst med så många vändor....bra körer...sången behöver lite mer attityd i första versen....men är över lag bra...som sagt roligt med många olika riff....tycker nämda parti .50-1:08 funkar alldeles utmärkt....kan vara trummorna som inte hänger med hela vägen.....overall riktigt bra....lyssnar alldeles för lite på den här sortens genre och varför vet jag inte då jag tycker det är bra.....bra jobbat

Allt gott /  karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion