Forum > Demolåtar

mahan - RUMOURS flyttad till färdiga

<< < (4/5) > >>

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.11.2007, 00:09:08 ---Jahapp ny verre..

Då åker vi då.Stämmorna som jag klagade på tidigare sitter snor tajt nu, 2.00 in i låten so far..

Nä du Johan,jag hittar inget som sticker ut eller sabbar tryck,lir eller gung - allt låter kalas.Shit,detta måste vara din bästa mix! Grymma trummor både sound och lir mässigt.Allt sitter som en smäck - så den Norrbottniska juryn lyfter på hatten för ett mycket gedigert musikaliskt arbete.

Helt klart så skall denna upp på färdiga,det kan inte bli bättre än så här! GRYMT!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Sydfinlädsk artist tackar Norrbottniska juryn för dessa lovord. Om det kommer ännu två som tycker att låten skall flyttas till färdiga, så då kör jag med det! DÅ är väl demokratin upplyft o nersläppt! :D

Och värmer att du faktiskt gillar detta som nån sa var lite underliga stycke, stämmer ju det åxå, allt ska pröves på. Blir avvaktande om nån ännu skulle orka hålla med om  att få den flyttad.

VArmt takk för avnjutning o kommentering :)

h.  johan

max:
Det här var riktigt bra! Är ju inte så haj på mixning själv men i mina öron låter allt bra.
Och framförallt så är det en bra låt :)

mahan:

--- Citat från: max skrivet 05.11.2007, 01:20:00 ---Det här var riktigt bra! Är ju inte så haj på mixning själv men i mina öron låter allt bra.
Och framförallt så är det en bra låt :)

--- Slut citat ---

Bugar o bokkar extra djupt för din kommentar. Jättekul att du gillar både låten och mixet! :)

Tack Max din lyssning o kommentar!

h.    johan

Larsson:
detta var råskönt..tycker du har lite stone teple pilots färg på din röst
gillar gitarr sticket..det är sådana typer av riff som sätter sig
om jag skulle klaga på något så är det väl att den var lite lång
men det gör inte mig något..men det vart helt klart ett lyft med det akustiska
sticket

well skön låt johan..me like!! :)

equality:
Tight amerikansk rock-sound med fyndiga ackordvändningar. Gillar det kraftfulla uttrycket och refrängen som rullar över till akustiskt gitarrkomp(!). Tungt sound och säkert hantverk. Låter färdigt i mina öron också.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion