Kontrollrummet

Holy Aoly tittar in igen!

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad aoly

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
  • King without a crown
    • Visa profil
    • Clear As Day
Hej allihop!
Jag skriver i välkomsttråden för att de flesta här antagligen har tillkommit efter mig och inte har någon aning om vem jag är.

Jag satt under kvällen och gick igenom uråldrigt material, vilket påminde mig om vilket fantastiskt forum detta är.
Därför ville jag komma in och hylla forumets medlemmar för den enormt sköna attityd som rådde här medan jag var aktiv under tiden efter splitten från Studio.
Härligare folk får man leta efter! Ni gav min självkänsla en obeskrivlig boost i en svår period då jag försökte omvandla mental ohälsa till musik.
Ni förändrade också mitt synsätt på människor i allmänhet till det bättre.

Till er som tillkommit efteråt: Ni har funnit en resurs som kan vara så oerhört positiv om alla bara hjälps åt och sprider god stämning! Jag hoppas att Kontrollrummet överlever Facebook.

Tusen tack till tsmalmbe och övriga inblandade i den här sajtens varande, ni är helt jävla grymma.

Om jag fortsätter med musikproduktion återstår att se, jag har varken haft tid eller möjlighet att göra det under många år. Men lågan brinner än :)

PS. Om ynot eller pirateKING finns här än så vill jag gärna ha kontakt med er! Jag kan nås på markus@clearasday.se.
Driver eget som webbdesigner men har inte ens hunnit göra firmans egna hemsida än. Ska inte klaga :D


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hej Aoly delar helt dina åsikter om hur fantastiskt KR har varit. Jag har hängt här i tio år nu och lärt mig oerhört mycket på vägen och "träffat" trevliga vänner som har samma inställning vad gäller musik och tillverkning av densamma.

Dessvärre har antalet kommentarer sjunkit radikalt på senare tid och det känns som om KR sakta får ge sig för Facebook. Något jag tycker är ordentligt tråkigt, Antalet lyssningar verkar vara ungefär lika trots allt men det går inte längre att undersöka bakåt i tiden vad som gjorts vilket jag upplever som mycket tråkigt men det krävs visst någon slags programmeringsexpert för att få till det som fanns förr och det strider mot reglerna för default vilket hämmar uppdateringar av programvaran - och det är ju - ja väldigt tråkigt - jag kan t.ex. inte lyssna på vad du en gång la upp vilket jag i detta nu gärna skulle vilja göra.

Men lyssna gärna på låtar och kommentera gärna så får vi kanske igång KR igen :)
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se



Utloggad Fuzzbub

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 598
  • Gitarrspelande protopunkdiggande exilnorrlänning!
    • Visa profil
    • AboutHen på Soundcloud
Let's make KR great again!  Välkommen tillbaks!   :)    /Fuzz
"Vi simmar alla i samma båt" - Refaat El Sayed