Forum > Färdiga produktioner

Everyday Solution - Sunshines

<< < (2/2)

everydaysolution:

--- Citat från: Pwayne skrivet 06.03.2007, 01:54:09 ---Vacker sång!! Vacker låt, filmisk....vid vatten...i en stad.....sen lyfter vi ut över takåsarna....Jag gillar det här! Låten är bra och sången har nånting som är svårt att ta på ...något eget!! :) :) :)

--- Slut citat ---

Tack så mkt!  :):)

everydaysolution:

--- Citat från: equality skrivet 06.03.2007, 02:09:16 ---Ja, verkligen fint. Snygga harmonier, sången och arr. Rösten påminner om nån men jag minns inte riktigt
Jim Morrison kanske, skit samma bra är det iaf.

edit: Ha! Tyckte väl jag hade hört er Linköpingskillar! Jag glömmer aldrig ett sound  ^_^ Närå, men The Church (Australien)
var det nog jag for efter men ver inte om jag tycker det i den här speciella låten iaf.

--- Slut citat ---

Tack för recensionen!! :D:D
Antar att det var gitaristen Eric som spelade låtarna?? Han är nämligen i Australien just nu :D

tsmalmbe:
Mmm.. Mjukt och bra. Gillar låten, dess laid-back stämning. Pianots vattenkluckande är verkligen intressant mixat. och trumsoundet, väldigt bra stämning på det. Trots att det är "vilt" spelat, så skramlar det inte, och förstör icke stämningen.

everydaysolution:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 15.03.2007, 14:41:45 ---Mmm.. Mjukt och bra. Gillar låten, dess laid-back stämning. Pianots vattenkluckande är verkligen intressant mixat. och trumsoundet, väldigt bra stämning på det. Trots att det är "vilt" spelat, så skramlar det inte, och förstör icke stämningen.

--- Slut citat ---

Tack för recensionen. Kul att du gillar låten :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion