Forum > Demolåtar

om slentrian låtar är folk vore jag kina................ynto

<< < (3/4) > >>

ynot:

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.10.2007, 00:24:51 ---Lite skön Ynot-mainstream här.....

Lite bas- och gitarrhjälte också. Härligt. Något osammanhållet kanske, men som människa är en riktig fylla nödvändig ibland. Musik ska kanske också va en riktig fylla ibland?

På slutet hörde jag en röst du inte visat tidigare. Mjuk och fin. Ta fram den och gör en ballad eller nåt när röken lagt sig från denna.

--- Slut citat ---

roligt att jag fick godkänt på gura fronten det värmer...nja vet inte om röken lägger sog tillräckligt för en balad men man vet ju aldrig ..
tack för ord o tid..

tony

karl:
du har röstresurser som få , låter bra rakt igenom ...sedan spretar låten i sig mer åt det atonala hållet och då får mina lyssningslökar spelet...men uttrycket funkar tack vare din enorma röstkvalité...mixen låter bra

Allt gott  /  karl  B)

Larsson:
torrt,precis lagom skitigt stunsigt & rått..
får lite NIN vibbar,fast det låter inte som du siktat dit..men ändå
skit skönt tempo

sammanfattat:
snyggt jobbat

/Larsson

ynot:

--- Citat från: karl skrivet 27.10.2007, 16:07:51 ---du har röstresurser som få , låter bra rakt igenom ...sedan spretar låten i sig mer åt det atonala hållet och då får mina lyssningslökar spelet...men uttrycket funkar tack vare din enorma röstkvalité...mixen låter bra

Allt gott  /  karl  B)

--- Slut citat ---

roligt o höra karl....suger åt mig..

tony

ynot:

--- Citat från: Larsson skrivet 29.10.2007, 02:34:53 ---torrt,precis lagom skitigt stunsigt & rått..
får lite NIN vibbar,fast det låter inte som du siktat dit..men ändå
skit skönt tempo

sammanfattat:
snyggt jobbat

/Larsson

--- Slut citat ---

man tackar larsson har fått hintar om nin för o lutar det däråt av misstag är det ju inte fel..
tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion