Forum > Färdiga produktioner
May Day
Wernborg:
--- Citat från: perrra skrivet 21.10.2007, 00:17:31 ---Fan vilken cool låt haha :):)
Sketcool produktion ju... gillar gunget i refrängen som fan .. jättelevande !
Bra jobb!
--- Slut citat ---
Vi bockar och bugar.
Synd att du inte satt i juryn. :lol:
Emulator:
måste hålla med eq lite grann här. trots bra insatser av de flesta, så har sådan här musik ihjäl insatserna. allt går lite för fort och är jämntjockt, tex dina gitarrinsatser blandas in i någon gröt. sedan käns sången ltie för högt mixad?
Och något skumt händer med syntbrasset(eller vad det nu kan vara) 2:52 ?
visst svänger det, men det blir lite som att hyra in fem stjärnkockar för att köpa hem burgare från mcdonalds, skickligheten lyser inte igenom ;)
/gnällig gubbe i uppsala
Wernborg:
--- Citat från: Emulator skrivet 21.10.2007, 12:47:12 ---lite som att hyra in fem stjärnkockar för att köpa hem burgare från mcdonalds
--- Slut citat ---
:lol:
Det är ju det som är schlager.....
Jag vet ju att du älskar det innerst inne.
mahan:
L O V E B O A T!
Ja här behövs det livbåt för att hålla sig flytande, näeijmen nog gungar ju detta ME DEJ, ME DEJ, ME DEJ, sjösjukepiller, en schlagerthriller, duger som filler o hii o hej! :D
Visst e de snyggt hopskruvat, bultar o bankar o skruvar, blir lite tudelad med denna Wernborgiska tråd... Skulle gärna lyssna på Helen med lite jazz-blues stämningar, för den rösten gillar jag.
Juuuurååååvischööööön feeling över detta, hittar mig lyssnande fjärde gången nu, och nykter, så låten får godkänt! :D
h. johan
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 26.10.2007, 22:29:39 ---L O V E B O A T!
Ja här behövs det livbåt för att hålla sig flytande, näeijmen nog gungar ju detta ME DEJ, ME DEJ, ME DEJ, sjösjukepiller, en schlagerthriller, duger som filler o hii o hej! :D
Visst e de snyggt hopskruvat, bultar o bankar o skruvar, blir lite tudelad med denna Wernborgiska tråd... Skulle gärna lyssna på Helen med lite jazz-blues stämningar, för den rösten gillar jag.
Juuuurååååvischööööön feeling över detta, hittar mig lyssnande fjärde gången nu, och nykter, så låten får godkänt! :D
h. johan
--- Slut citat ---
:lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida