Forum > Färdiga produktioner

May Day

<< < (3/5) > >>

91:an:
Nog tycker jag denna borde kommit med, det svänger bra och kul arr med stämmorna. Saknar möjligen en leadsång med mer anamma och aggresivitet. Hörs annars att det är duktigt folk inblandat, allting sitter exakt, jag älskar körerna och det hetsiga tempot som gör att man får anstränga sej lite för att hänga med i lyssnandet!

Fidden:
Kunde tänka mig anne-lie rydé eller nån göra den, fast det känns inte riktigt som att det är den typen av låtar som "färskingar" har en chans att få med. Det är liksom bara de etablerade som kan få med riktiga schlagers. Knappt ens de längre. Tack och lov :D

Väl genomfört. Gillar dock inte choruset som ligger på sången.

Wernborg:

--- Citat från: 91:an skrivet 29.10.2007, 22:00:41 ---Nog tycker jag denna borde kommit med, det svänger bra och kul arr med stämmorna. Saknar möjligen en leadsång med mer anamma och aggresivitet. Hörs annars att det är duktigt folk inblandat, allting sitter exakt, jag älskar körerna och det hetsiga tempot som gör att man får anstränga sej lite för att hänga med i lyssnandet!

--- Slut citat ---

Ja visst är det härligt med schlager  :lol:

Tackar!

Wernborg:

--- Citat från: Fidden skrivet 30.10.2007, 19:58:49 ---Kunde tänka mig anne-lie rydé eller nån göra den, fast det känns inte riktigt som att det är den typen av låtar som "färskingar" har en chans att få med. Det är liksom bara de etablerade som kan få med riktiga schlagers. Knappt ens de längre. Tack och lov :D

Väl genomfört. Gillar dock inte choruset som ligger på sången.

--- Slut citat ---

Precis. Hade den kommit med så är det väl frågan om vi hade fått framföra den själva.  :unsure:

Tack.

david.roennlund:
Hittade den i mediaspelaren  :rolleyes:

Fan, detta var ju catchy som attan....   :D :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion