Forum > Demolåtar
Eddi & Perre & Marsall på kör - I am not a player Färdig
MaxB:
Jamen det är ju storartat!
Här håller du i reglarna allt vad tyglarna håller och ni gör det bra!
Burnin_Sven:
Det funkar, lite Bovie över det. Allt som det är för mycket eller för lite av är nog en smaksak faktiskt.
Skumt med wifi att det stänger efter 2 minuter blev samma på ipaddan
Plinka:
Ja det är en skön låt och fina harmonier, gillar skarpt dina övergångar! Har inte hört tidigare versioner och jag förstår att sångljud och reverb har diskuterats. Tycker det är godkänt, kanske skulle man önska lite varmare reverb, och lite mindre bumligt(?) hur man nu vill uttrycka det. Din sånginsats är bra!
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.11.2018, 19:32:32 ---Jamen det är ju storartat!
Här håller du i reglarna allt vad tyglarna håller och ni gör det bra!
--- Slut citat ---
Ja lite kul att jobba mer med rösten än vad jag tidigare har gjort. Tack för lyss o tyck Maxen :D
--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 04.11.2018, 20:20:51 ---Det funkar, lite Bovie över det. Allt som det är för mycket eller för lite av är nog en smaksak faktiskt.
Skumt med wifi att det stänger efter 2 minuter blev samma på ipaddan
--- Slut citat ---
Ja Bowie har tydligen nästlat sig in i mitt sångsätt trots att han inte var någon idol. Tack för lyss o tyck BS :D
--- Citat från: Plinka skrivet 14.11.2018, 22:10:40 ---Ja det är en skön låt och fina harmonier, gillar skarpt dina övergångar! Har inte hört tidigare versioner och jag förstår att sångljud och reverb har diskuterats. Tycker det är godkänt, kanske skulle man önska lite varmare reverb, och lite mindre bumligt(?) hur man nu vill uttrycka det. Din sånginsats är bra!
--- Slut citat ---
Jo jag förstår vad du menar med bumligt men jag har inget recept emot det - tyckte jag var försiktig med reglarna men men… Tack för lyss o tyck Plinka :D
Håkan Nilsson:
Lyssnar för första gången, häftig låt, sången har något väldigt speciellt, att den är sur gör inte så mycket. Har inte ni normala nutidsmänniskor autotune att ta till?
Intressant låt och röst.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida