Forum > Demolåtar
Eddi & Perre & Marsall på kör - I am not a player Färdig
Eddi:
--- Citat från: 91:an skrivet 01.11.2018, 12:30:50 ---Hörde låten första gången nu och jag tycker den är jäkligt bra. Sköna harmonier och bra arr, det är tummen upp!
--- Slut citat ---
"Jäkligt bra" tar jag med mig tack Jan för lyss o tyck :)
--- Citat från: Gurano skrivet 01.11.2018, 22:55:33 ---Lite tankar från mig:
I min lyssning låter din sång lite vass på några ställen - Kanske kan det kanske bero på ditt reverb?? Är inte riktigt vän med reverbet men det är nog bara en smaksak - så strunta i det :)
Återhållen kör som funkar!
/G
--- Slut citat ---
Jag har kämpat mer med sången på den härna låten än någon annan låt, har t.ex. automatiserat sången något jag aldrig brukar göra jag tror inte den är för vass alls men ville nog få till ett ljummare reverb som kanske hade tagit ner vässet något. Javisst Marsallen levererar på ett sätt jag aldrig hört förut, mycket intressant. Tack för lyss o tyck Göran :D
Marruschkka:
Hej!
När jag hörde den första gången i början av oktober så tänkte jag; för mycket reverb, grötigt mm. Men nu när jag lyssnar på din senaste verre så gillar jag starkt :D
Ljudbilden känns mycket klarare.
Du har en soulig (och framförallt bluesig) röst som gör sig bra här, och de lite oväntade harmerna gör låten intressant.
Den bästa mix jag har hört från dig tror jag och en riktigt bra låt är det här :rolleyes:
/Marre
Eddi:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 02.11.2018, 19:23:42 ---Hej!
När jag hörde den första gången i början av oktober så tänkte jag; för mycket reverb, grötigt mm. Men nu när jag lyssnar på din senaste verre så gillar jag starkt :D
Ljudbilden känns mycket klarare.
Du har en soulig (och framförallt bluesig) röst som gör sig bra här, och de lite oväntade harmerna gör låten intressant.
Den bästa mix jag har hört från dig tror jag och en riktigt bra låt är det här :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Kul Marre att du uppskattar mina trevande försök att bli bättre, och jag håller nog med dig om att det är i alla fall bland de bästa mixarna jag har gjort. Tack för lyss o tyck Marre :D
MaxB:
Den jag hittar som är uppladdad är under två minuter...
Väl spenderad tid men jag ville höra mer via spelaren.
(förra gången var jag inte inloggad, därför jag inte hittade spelaren)
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 04.11.2018, 10:29:15 ---Den jag hittar som är uppladdad är under två minuter...
Väl spenderad tid men jag ville höra mer via spelaren.
(förra gången var jag inte inloggad, därför jag inte hittade spelaren)
--- Slut citat ---
Ja det är ju tyvärr ett fel som KR dras med att den inte gillar iLynning o framförallt inte via WiFi jag trodde det gick bättre med android men det kan vara samma trubbel där. Låten är 4,02 lång och om du lyssnar via PC eller Mac så funkar det nog :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida