Forum > Demolåtar

Eddi & Perre & Marsall på kör - I am not a player Färdig

<< < (4/7) > >>

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 26.10.2018, 09:42:16 ---Sådärja..det här vart mycket bättre sångljud ..Men nu är det bara lite ahh körer på slutreffen 2.50 o ini kaklet kvar..dont give up från dom..kom igen kom igen B) :) Det kommer höjja en bra låt till ännu bättre :)

--- Slut citat ---
Tack för pepping Marsallen, jag har influensan nu så det blir inte bli aah kör från mig (tur att jag har influensan att skylla på) jag tror det går för högt för mig för att det ska bli bra även under normal status.

MEN om du vill lägga en Ah-kör så tar jag gladeligen emot den. Det verkar som om du vet hur den ska låta :D

MaxB:
Låter som ett mindre reverb-rum, låter nästan som du får lite sån där John Lennon-dubb på sången.
Tycker låten är sinnrik.

Eddi:
En låt som tillkom väldigt fort - sedan har det snickrats på arret i ett par veckor bl. a. beträffande reverbet som jag nog har svårt för - men det har varit lärorikt. Tack för alla synpunkter. Nu har Marsall förgyllt med en kör på refrängerna och vid detta lag tycker jag att låten borde vara klar!? :unsure:

91:an:
Hörde låten första gången nu och jag tycker den är jäkligt bra. Sköna harmonier och bra arr, det är tummen upp!

Gurano:
Lite tankar från mig:
I min lyssning låter din sång lite vass på några ställen - Kanske kan det kanske bero på ditt reverb?? Är inte riktigt vän med reverbet men det är nog bara en smaksak - så strunta i det :)

Återhållen kör som funkar!
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion