Forum > Demolåtar
Tjabba, tjena o hallå...
Gurano:
Låter bra på det stora hela.
Lite tankar från mig:
1. "Synthkören" som kommer in då och då är inte, enligt mig, helt i fas med takten på sina ställen.
2. Låten kräver sång
3. Dina flajoletter går inte riktigt fram (om det är sådana?) de måste klinga mera i så fall.
/G
palm:
Tack Mr G
Bugar och tackar för dina tyckerier...
Skall kolla över kör/sången - klart den skall ligga tight! Japp du har rätt, det skall på sång och lite kör också! Sång är inte riktigt min pryl. Jag har en mello som jag testat och det kan nog fungera... Får invänta svaret från Joey :-)
Nja det är inga flagoletter (hur fan stavas nu de?) Utan mer knäppta dämpade högre toner...Kan testa att höga 1db eller 2!
Ha en riktigt skön söndag!
/Göran
Henric:
--- Citat från: palm skrivet 06.10.2018, 20:33:34 ---Tack Henric....för dina tankar...
Tänker du att att du saknar basen ......(läs tyngden)
eller ifrågasätter du basisten :-) alltså att inte spelet hänger med.....
Förstår du hur jag tänker?
/Göran
Ps. Ha en finfin lördagskväll Ds
--- Slut citat ---
Saknar tyngd i ljudilden!
H
MaxB:
Den version som finns i spelaren är inte uppladdad tillfullo - stoppar efter introt...
Den andra går att lyssna på hela vägen. Upplever basgitarren som om det är en Rickenbacker men jag saknar tung bas från den och tydligt ljud från kicken (lyssning vid lägre volym) från trummorna. Bra spel och låtuppbyggnad. Så klart saknar rösten, sången.
palm:
Tack Max...
Vet inte riktigt vad som har hänt med den uppladdade filen....konstigt!
"Upplever basgitarren som om det är en Rickenbacker men jag saknar tung bas"
Jag tar detta med mig - och skall fundera på en lösning! Jag hör vad ni skriver :-)
"Bra spel och låtuppbyggnad"
Tackar och bugar - rock on!
"Så klart saknar rösten, sången"
Jepp - jag får nog försöka trolla fram något....simsala.....
Tack för tankar och tyck.
/Göran
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida