Forum > Demolåtar
in my arms - karl
karl:
tnx Max....kul att det glittrar....en ny version med lite mer tryck finns i första inlägget...tack för dina öron../ karl
--- Citat från: max skrivet 18.10.2007, 23:17:44 ---Väldigt vacker låt!
Gillar "glittret" som mandolinen spelar, blir väldans stämningsfullt :)
Tycker du har fått till fina fraseringar i kompet som följer sången fint.
--- Slut citat ---
Harmonica mike:
Hej Karl.
Lyssnar på hi-fi varianten.Genast så infinner sig en skön känsla när jag lyssnar på din musik.Vet inte vad det beror på,antar att du har ett speciellt uttryck i rösten som fångar mig.Sedan väver du in musiken runt rösten så man blir alldeles tagen..Jag vet ju att du vill ha synpunkter på arr och mix,men jag finner inga ord.Detta är alldeles för vackert för att jag skall nedlåta mig till att kommentera det mixnings mässigt.
Stående ovationer,blir mitt svar på denna.Tack Karl,för att vi får ta del av dina översatta tankar kring musik och känsla,här går det hand i hand.
Mvh
Micael
karl:
Tnx Micael....skitkul att uttrycket funkar för dig....jag vet inte om det är det primära med musikskapandet men det är kul att beröra....tack för responsen / Allt gott / karl B)
DåligtGehör:
Har svårt att avgöra skillnaden mellan denna och förra versionen.
karl:
skillnaden är en korrekt text och ett arr som är mer avskalat för att få fram sången....tack för lyssningen iaf / karl B)
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 20.10.2007, 16:50:40 ---Har svårt att avgöra skillnaden mellan denna och förra versionen.
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida