Forum > Demolåtar

in my arms - karl

(1/4) > >>

karl:
Har sjungit in ny text då den gamla var så full med grammatiska fel....har också arrat om för att sången ska få mer utrymme...tar gärna kritik på rubbet...

Tack på forehand    B)  / karl

in my arms   lo-fi

in my arms   hi-fi

DåligtGehör:
Sången får verkligen framträda här och det tycker jag är ett bra val.

Gillar det återhållsamma arret. Inga stora gester men jag tror det håller för desto fler lyssningar. Finns små saker att upptäcka.

Det jag ändå skulle vilja testa är att låta mandolinen (eller vad det är) få komma fram lite mer när den gör sina insatser. Kanske inte alla och inte hela tiden den spelar, men höras aningen mer. Dock kanske den gör lite för många små insatser när den väl är igång?. Så kort sagt; mandolin mindre men mer (eller var det mer men mindre?).

equality:
Alltid sett det som en förmån att få ta del av din fantastiska musik från om inte första parkett så nånting ditåt. Det häftiga är du på senaste halvåret fått produktionerna att låta så himla bra dessutom. Tycker det här är väldigt smakfullt arrat och mixat och ljudkvaliteten är suverän. Ta mig tusan. En mandolin också! Kompositionen är håller hög klass och jag fastnar för de där "vintriga" sista takterna i stickets övergång till sista versen. Kan bara lyfta på hatten full av för- och be-undran!   :D

karl:
less is more??? kul att du tycker det funkar....tack för lyssningen /  karl  B)

fortsätt lyssna

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 18.10.2007, 00:31:01 ---Sången får verkligen framträda här och det tycker jag är ett bra val.

Gillar det återhållsamma arret. Inga stora gester men jag tror det håller för desto fler lyssningar. Finns små saker att upptäcka.

Det jag ändå skulle vilja testa är att låta mandolinen (eller vad det är) få komma fram lite mer när den gör sina insatser. Kanske inte alla och inte hela tiden den spelar, men höras aningen mer. Dock kanske den gör lite för många små insatser när den väl är igång?. Så kort sagt; mandolin mindre men mer (eller var det mer men mindre?).

--- Slut citat ---

max:
Väldigt vacker låt!
Gillar "glittret" som mandolinen spelar, blir väldans stämningsfullt :)
Tycker du har fått till fina fraseringar i kompet som följer sången fint.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion