Forum > Färdiga produktioner

Rattlesnake - Morning

<< < (6/11) > >>

Rattlesnake:

--- Citat från: Emulator skrivet 10.02.2008, 23:52:01 ---i second Hmikes oppinion. mycket bra. kanske framförallt att du tar "i så lite". inte en enda överflödig ton, inte något pålägg som inte vävs in i bakgrunden vackert.

Favis av det nya (tror jag mig veta?) måste vara ävergången med muffeltrummor runt fyra minuter.

riktigt snyggt. två ställen i hela låten tyckte jag lät "midi". sock har jag inte tid att pointa direkt just nu, får bli vid återlyssning.

vackert, storslaget.

--- Slut citat ---

Tack igen Emu. Det har ju tagit sin tid det här, jag sitter ju gärna för länge med saker och ting. Få se, vid fyra minuter är det hängningsscenen, ja.  ;)
Du får hemskt gärna peka ut Midi-ställena! Man försöker ju fila till det, men tondövheten tar över efter ett tag...

Rattlesnake:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 10.02.2008, 23:53:12 ---ADMIN NOTIS!

Senaste versionen av låtarna skall ALLTID uppdateras i första inlägget.

Denna regel enforceras av moderatorer.

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=7

--- Slut citat ---

Fixat.  :)

Wernborg:
Smakfullt. Har spelat Rayman 3 idag på Playstation. Detta hade passat som spelmusik.

Yllet:
Jag associerar till musiklektion på lågstadiet när musikläraren inte orkar sjunga och slänger på lite avslappning och berättar lite uttråkat om nån gammal kompositör, som ingen bryr sig om, men som ingår i läroplanen. :)

Avkopplande!

Rattlesnake:
Wernborg: Spelmusik? Ja, varför inte. Själv började jag på Myst 4 men blev lite besviken på musiken, den lät mest som piratfilm och inte så suggestiv som jag hade trott.

Yllet: Lät ju som att du tycker det är i dammigaste laget?  :P Men jag uppskattar ärliga kommentarer, alla kan ju inte bli gripna av det de hör. Avslappningsmusik är inte fel det heller.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion