Forum > Demolåtar
Paxom & Plinka -Rebell Soul
Marsall:
Fint colab..o skönt eget ni fått till..plinkas sång gör ju underverk med låten ..Avslutsstoppen med trummorna som kommer då o då kanske skulle betonats bättre med instrumenten ? Men låten är egen o skön :D
bow35:
Hej PXM! Jag kände direkt igen gin gura med din speciella spelstil. Plinka du är så mystisk. Gillar verkligen ordvalen i texten.
Marruschkka:
Freedom♥
Bra arr PXM och härligt sjunget Plinka :P :rolleyes:
/Marre
Plinka:
Hej igen och tack för alla kommentarer som jag inte hunnit svara på :)
--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 30.09.2018, 16:43:24 ---Lite alternative nation över det här, uppfriskande bland allt perfekt
--- Slut citat ---
Ja tack, så är det, vissa saker får ha sin egen stil ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 03.10.2018, 00:07:16 ---Skönt samarbete! Plinka liksom limmar ihop musiken till en helhet, med sin sång.
Rösten är superbra!
Skulle önska att trummorna håller till i mitten av ljudbilden. Upplevde i lurarna att trummisen satt närmare mitt vänstra öra...?
Cool lir!
--- Slut citat ---
Tackar, kul att rösten funkar bra här! Paxoms trumspår ligger i mitten, men mina congas ligger vis sidan, kan det vara det som förvirrar?
--- Citat från: bow35 skrivet 14.10.2018, 19:38:37 ---Hej PXM! Jag kände direkt igen gin gura med din speciella spelstil. Plinka du är så mystisk. Gillar verkligen ordvalen i texten.
--- Slut citat ---
Ja PXM´s gura känns alltid igen, och visst har han skrivit en bra text!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.10.2018, 00:08:37 ---Freedom♥
Bra arr PXM och härligt sjunget Plinka :P :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Vi tackar, Marre!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida