Forum > Demolåtar

Mr G - Vad är det som händer (m bidrag/stöd av Marsall)

<< < (3/3)

Henric:
Lyssnat igen på detta svängiga alster - nu limmar allt ihop mycket bättre! Klar förbättring i mina öron!

Henric

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 05.10.2018, 11:43:39 ---Nu var det bättre bett på helheten tycker jag...Allt går ju att slipa förståss med risk för överarbete.. :D

--- Slut citat ---
Tackar - jo det går säkert att slipa lite till - men nu får denna vila (har ju som vanligt flera projekt på G) :)

--- Citat från: Henric skrivet 06.10.2018, 18:37:30 ---Lyssnat igen på detta svängiga alster - nu limmar allt ihop mycket bättre! Klar förbättring i mina öron!

Henric

--- Slut citat ---
Tackar :)

bow35:
Hej Gurano! Jag lyssnade precis, hade önskat att jag kunnat lyssna vidare och skriva samtidigt. Men musiken slutade när jag skulle svara. Det låter jätte mystiskt! Det påminde om nationalteatern i mina öron.

Gurano:

--- Citat från: bow35 skrivet 14.10.2018, 19:35:18 ---Hej Gurano! Jag lyssnade precis, hade önskat att jag kunnat lyssna vidare och skriva samtidigt. Men musiken slutade när jag skulle svara. Det låter jätte mystiskt! Det påminde om nationalteatern i mina öron.

--- Slut citat ---
Hej
Förstår inte riktigt vad du menar med att det låter mystiskt - du får nog precisera lite. Men tack för att du lyssnat
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion